OUTFIT 28122013

28 December 2013


 photo xxxIMG_0980_zpsa7da9f4e.jpg
 photo xxxxIMG_1007_zps564cf89a.jpg  photo xxxzIMG_1004_zpsef4ba920.jpg Jacket: Paris2day / pants: H&M / Shoes: Primark


DUTCH: Laatste tijd heb ik het super druk met leren en mijn sociale leven nog op pijl te houden. Daarbij komt ook nog dat ik in januari stage ga lopen, drie dagen in de week en om zes uur mijn bed uit moet, of misschien zelfs eerder. Ik probeer voor nu dan nog even te genieten van mijn vakantie. Dit betekent dat ik wat minder zal bloggen. 

Voor de rest beginnen de koude dagen eraan te komen en hou ik mijn lekker warm met een fluffy jas. Ik wil de koude dagen nog lang niet tegemoet komen :(. Dit is zo niet mijn seizoen!


ENGLISH: Simple is sometimes the key. I got another fluffy coat which I really like!




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

21 comments:

  1. Hele leuke outfit! Mooi die fluffy jas!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Geweldige jas!
    En heel veel sterkte alvast met het vroeg je bed uitkomen...

    ReplyDelete
  3. Perfecte outfit! Vind je jas echt geweldig.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  4. Ik vind de combinatie van een fluffy jas en de broek echt heel erg leuk en origineel! :)
    En ik wil je vooral veel succes wensen komende januari en dan hoop ik je weer snel terug te zien ;-)

    ReplyDelete
  5. Leuk outfit dit! Vind je jasje super!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit, je fluffy jas is gaaf!

    ReplyDelete
  7. Heel erg leuk Cana, top combi!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  8. Ookal zo'n prachtig mooi fluffy jasje! Staat heel mooi bij je krullen! X

    ReplyDelete
  9. mooie outfit! Staat je echt ontzettend goed!

    ReplyDelete
  10. so stylish!! that coat is just amazing xx

    ReplyDelete
  11. Dat fluffy jasje is echt heel mooi, leuke outfit!

    ReplyDelete
  12. you look so stylish !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  13. Wauw wat een superleuke fluffy jas! X

    ReplyDelete
  14. Hele gave outfit en een super leuke fluffy jas! moet zelf ook nog steeds een fluffy coat zien te scoren!! :D

    xxx Saranda van Sarandipity

    ReplyDelete
  15. Mooie foto's! Dat furry vest is echt zo fijn!


    xoxo Iris
    A DASH OF FASH

    ReplyDelete
  16. Mooi chica! Die fluffy jas ziet er heerlijk warm uit! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  17. Jouw haar!! Echt waar, waaaauw. De outfit is super leuk en hele mooie foto's! (:

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters