CRAVING; SHOES

9 January 2014

 photo shoes_wishlist_nike_HM_vortex_superga_zpsc5ff7292.png
1. H&M - 2. & 3.  Nike Roshe Run & 4. Nike Vortex  via Zalando.nl - 5. H&M  - 6. Superga

DUTCH: Is het gek als ik weer op zoek ben naar nieuwe schoenen? Ik weet niet wat ik heb, maar de laatste tijd heb ik zoveel zin om te shoppen haha. Ik bekijk websites om te zien als er schoenen zijn bijgevuld of er nog leuke tassen zijn of een mooie jas.

Nu het wat kouder wordt, ben ik sneller geneigd om sneakers te dragen omdat die simpelweg lekker warm zijn. De enkellaarzen worden al gauw wat kouder omdat ze vaak van leer zijn. Wellicht misschien omdat ik nu ook nog lange dag maak, omdat ik veel deadlines moet halen en mijn tentamens. Die over twee staan gepland of zelfs minder dan dat… *huil*. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik altijd een voorkeur zal hebben voor, je raad het al: (bijna)  zwarte schoenen.


ENGLISH: I craving for some new shoes, I mean some new black shoes.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. Nummer 2 en nummer 4 vind ik leuk! Succes met je tentamens alvast!

    ReplyDelete
  2. Ze zijn allemaal mooi en lekker stoer. XO

    ReplyDelete
  3. Ik vind dat je nooit genoeg zwarte schoenen hebt!!

    xo

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige schoenen zitten hier tussen! Het eerste paar is mijn favoriet, heel leuk met dat printje erop! Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  5. Ik ben fan van de H&M slip ons!
    Succes met de tentamens...

    x

    ReplyDelete
  6. Ik heb de laatste tijd ook veel meer zin om te shoppen! :-P Schoenen zijn inderdaad altijd moeilijk te weerstaan, zeker zwarte...

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  7. Die van de H&M zijn erg leuk!

    ReplyDelete
  8. Leuk! Ik heb ook altijd wel zin om schoenen te kopen! Ik heb zelf pas die van de H&M gekocht, zijn echt toppers!

    xx Riëlle

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters