NEW IN; A DRAW OF US

30 January 2014

 photo xxx004_zpsa70b68e4.jpg
Draw: By Elif S.


DUTCH: Voordat de landelijke examens begonnen vroeg ik aan mijn collega Elif of ze een foto wilde tekenen van Cana en mij. Ze deed dit eerder voor mijn lieve manager Andrew die werd overgeplaatst. Ze vond het een leuk idee en ik ken Elif inmiddels een aantal jaar en weet dat ze als één van de beste kan tekenen. Ze had het wel druk met haar examens, maar dat was geen probleem. Er zat totaal geen haast bij. Totdat ik een paar weken geleden een bericht van haar kreeg dat haar tekening eindelijk af was. Ik had haar eerder een fotolijstje meegegeven waar hij in mocht. Die brak helaas op de fiets. Gelukkig ging ik zondag naar de Ikea met mijn moeder en kocht ik een nieuwe fotolijst om hem in te plaatsen.

Ik ben zeer tevreden over de tekening en het heeft een mooie plek in mijn kamer gekregen. Ik vind Cana er sprekend op lijken, een beetje eng om te zien hoe dingen zo dichtbij kunnen zijn haha. Het is zo'n item die je zeker jaren lang zult bewaren! Als je benieuwd bent welke foto het is, klik dan hier.

PS: Voor de documentaire Bussines Bloggers heeft mijn camerateam een 8,5 behaald. Ik ben erg trots op hen en zodra ik zelf de docu heb gezien, zal ik die natuurlijk delen op ons blog! Want er komen heel wat mensen voorbij die wat voor mijn beteken :-).


ENGLISH: A friend of mine made this beautiful draw of Cana and me. I just can't say how happy I am with this beautiful draw! So Thanks Elif again :)




WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Wat ontzettend leuk zeg! en ook mooi gedaan!
    Ben benieuwd naar die video!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Wat mooi, zeg! En wat lief dat ze dat heeft gedaan!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  3. wauw wat heeft ze dat superknap gedaan!

    ReplyDelete
  4. It looks so cool!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wauw, Cana lijkt inderdaad sprekend op de foto! Mooi gemaakt!
    En wat knap een 8,5!

    ReplyDelete
  6. Wauw, prachtig! En ik ben heel benieuwd naar de documentaire! :) xo

    ReplyDelete
  7. Super mooi! Ze kan echt heel goed tekenen <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.n/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Heel mooi! Echt super leuk om te hebben :)

    xo

    ReplyDelete
  9. Wow wat ontzettend mooi gedaan! Heel knap! Wil ik ook kunnen haha!

    ReplyDelete
  10. wow! zo mooi, en knap als je goed kan tekenen!!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters