NEW IN Q nd A

15 January 2014


 photo xxxxIMG_9763_zps97d8ad4e.jpg  photo xxxxxIMG_9764_zpsc384b37f.jpg
 photo xxxxxxIMG_9758_zps9b349d42.jpgQ&A book

DUTCH: Soms blader ik terug naar mijn oude foto's en digitale herinneringen en herleef is ze weer. Gelukkig bestaat de app Timehop en kan ik daar mijn digitale geschiedenis nog vaak terug lezen. Sommige zijn leuk om te herlezen en sommige wil ik liever nooit meer lezen uit schaamte of wat dan ook haha (van die oude Tweets van drie jaar terug je kent het wel lol...). Toen kwam ik bij dit boek. Vijf jaar lang beantwoord je elke dag een ander vraag. Sommige zijn grappig en andere zijn interessant. Ik vind het leuk dat ik hiermee zo offline kan terug bladeren naar vroeger hoe ik dingen eerder beantwoordde. Stel ik hou dit boek vijf bij, dan ben ik gewoon 26. Waar sta ik dan in het leven en zal ik vraag hetzelfde beantwoorden zoals vijf of drie jaar eerder? Wie weet!

ENGLISH: Each day another Question for five years. I'm in! Hopefully I can keep this going for five years!







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. Hee dat is echt super leuk! Waar heb je dat boek vandaag en wat kost het? :)

    ReplyDelete
  2. Het is ook een super leuk boek. Hij kost 12.49 en is te vinden bij Bol.com
    X

    ReplyDelete
  3. Super tof! Ik ga hier denk ik wel aan beginnen, het is fijn om soms even stil te staan en terug te kijken! :)

    xxx Saranda

    ReplyDelete
  4. super leuk zeg!

    xxx
    Yearsof-ourlives.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lijkt me heel leuk zown boek!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Lijkt me een heel leuk 'boekje', het is soms wel fijn om even terug te blikken. Maar ook om te weten waar je een paar jaar geleden stond in je leven en of het veel is veranderd in die tijd.

    ReplyDelete
  7. Leuk zeg!!
    Leuk boek en vooral foto 2 is mijn birthday... nou en dan blaas ik een hoop kaarsjes uit en zie ik de 30 steeds dichterbij komen :-)

    new blogpost: food

    ReplyDelete
  8. Ik vind dit echt zo'n leuk idee!! :) Ik wil ook heel graag zo'n boekje aanschaffen.

    ReplyDelete
  9. Ooh dat is zó leuk! Ik wil er ook graag nog is een.

    ReplyDelete
  10. Dit is zo leuk! Ik heb ook zo'n soort boekje, maar dan moet je 5 jaar lang opschrijven wat je elke dag doet!
    Ik ga ook maar is die app doen :)

    xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters