NEW; NIKE ROSHE RUN

21 January 2014


 photo sneakers_nike_nikerosherun_rosherun_zps59b5e63f.jpg  photo xxIMG_9974_zpsaa043e06.jpg
       Shoes: Nike Roshe Run

DUTCH: Toen we deze schoenen afgelopen week binnen kregen is het eerste wat we zeiden: je moet niet zitten aan mijn Nikes. In een paar blogpost terug, hadden we de drang om een paar schoenen te bestellen. Ik wist gewoon even niet wat ik wilde doen: sportief of lage schoenen. Ik weet van mijzelf dat ik sowieso altijd zwarte schoenen wil, maar deze Nikes zitten nog onwijs lekker. Ik dacht dat de Free runs lekker liepen, maar de Roshe Run lopen nog lekkerder haha. Overigens zijn deze schoenen niet de enige schoenen die ik bestelde uit mijn lijstje. Als je mij op Instagram volgt (@hazalfromsas) weet je ook welke ik heb besteld. Mijn Roshe Run bestelde ik via Zalando en kreeg ze binnen drie werkdagen binnen! Terwijl mijn andere schoenen vijf weken later binnen komen...

ENGLISH: I order these Nike Roshe Run from my last wishlist!








WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebook, and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Ze blijven leuk! Vind ze alleen niet echt iets voor mij, de schoenen die vijf weken later binnen komen zijn helemaal mijn ding!
    Ben benieuwd, zit er over na te denken om ze ook te bestellen :)

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga ze morgen even in de winkel bekijken, hopelijk vind ik ze daar:)

      X

      Delete
  2. Ik vind ze echt heel gaaf!

    xo

    ReplyDelete
  3. Die zet ik op mijn wishlist haha, supertof! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha voor je het weet klik je ze naar huis!

      X

      Delete
  4. Yaay Nikes! Ik vind ze ook echt leuk :) ben benieuwd naar je andere schoenen
    J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  5. Ik wil ook zo graag de Roshe Run, vind alleen nergens het exemplaar wat ik wil.
    Deze zijn vet!
    x

    www.Cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welke wil je hebben? Ik heb vond bij Zalando genoeg!

      X

      Delete
  6. Super gaaf zijn ze <3
    Waar heb je deze vandaan? Oh Zalando. heb je de link voor me kan deze namelijk niet vinden :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze zijn op dit moment tijdelijk niet meer voorraad. Er zijn wel nikes met een grijze Nike-streepje. Je kunt ze vinden onder 'Nike Roshe Run'
      X

      Delete
  7. Leuke schoenen! Welke maat heb je normaal en welke heb je van deze besteld? Ik wil graag weten hoe ze vallen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. We hebben beiden normaal maat 37 en met Nikes een 37,5.

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters