OUTFIT 07012013

6 January 2014


 photo xxxxxxIMG_8725_zps76d8b2fb.jpg  photo xxxxxIMG_8768_zpsd18aab80.jpg  photo xxxxxIMG_8756_zpsca1466eb.jpgTop: New Look / Jeans: Pieces / Heels: Primark


DUTCH: Bij nieuwe aankopen horen ook een nieuwe outfit erbij! Ik trok mijn nieuwste top met pailletten aan van New Look en had niets meer nodig dan een simpele jeans en hakken. Vandaag begin ik ook met mijn eerste stagedag; spannend!

ENGLISH: This top don't need a lot, but a simple black jeans and it's already has his own show!








WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Wauw je ziet er prachtig uit! :) Succes met je eerste stagedag. X

    ReplyDelete
  2. Hele leuke top!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit en wat een mooie top!
    Succes op stage!

    ReplyDelete
  4. Die top is zo verschrikkelijk mooi! Jaloers. Ik hoop dat je stage leuk is :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Super mooie top :)!!
    Zie ik jullie nog tijdens FashionWeek? Ik ben dan in Amsterdam! xox

    ReplyDelete
  6. Wow, mooie top Cana. Enne, succes op je nieuwe stage!

    x

    ReplyDelete
  7. echt een prachtige top, springt direct in het oog!

    http://sapphiresanddiamonds.blogspot.be/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters