OUTFIT 13012014

12 January 2014

 photo xxIMG_9820_zpsb57ebdc0.jpg  photo xxIMG_9830_zpsbb9b2fc2.jpg  photo xxIMG_9840_zps93f9c382.jpg  photo xxIMG_9890_zpsc3b04267.jpg
Jacket: Only / Jumper: H&M Trend / Jeans: Primark / Shoes: Marc O'Polo / Bag: Pieces (real leather)


DUTCH: IN BLACK WE TRUST. Wie zegt dat zwart geen vrolijk kleur is, heeft het mis! Ik heb de afgelopen dagen alleen maar zwart gedragen en vond het helemaal niet erg. Dat deed ik gisteren precies ook. Zwart past overal bij en ik vind het classic. Gisteren vonden wij tijdens onze oh zo drukke dag tijd om even foto's te schieten. Het zonnetje scheen prachtig, het was net of de lente was begonnen. Ik droeg onze nieuwe jas van Only die we via Otto.nl heb besteld en onze nieuwe laarzen van Marc O'Polo. Helaas hebben ze mij wel blaren gegeven. Een nadeel van echte leren schoenen. Dat betekent dat ik ze thuis flink nog ga uitlopen. Trouwens ik draag weer een broek die ik een lange tijd niet meer aankon. Progressie van de sportschool is te merken;-). Ik zal er wel binnenkort een stukje over schrijven als er interesse voor is.

Zoals jullie wellicht is opgevallen zijn de drukke weken weer begonnen en is dat ook weer te zien op sas (en de sociale kanalen). Cana en ik proberen ons best te doen om ons blog zo vaak mogelijk een update te geven tijdens deze dagen. Onze excuses als dat niet gebeurt. Ik kan alleen zeggen; *adem in en adem uit*.

ENGLISH: IN BLACK WE TRUST. I don't need other words for that.




WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Mooie outfit en ook mooie fotos!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Gaave jas! De foto's zijn ook weer prachtig. :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  3. In black we sure do trust! Wat een mooie foto's trouwens!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  4. Wow wat een huge trap! Zwart staat je altijd goed. Succes met de tentamens! XO

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, die eerste foto is gaaf!

    ReplyDelete
  6. Omgggg je jas is zo superpretty! <3

    Liefs, Sara.
    PS: GOODIEBOX WINNEN T.V.W. OVER $500? IT'S ON THE BLOG!

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! En ik vind je broek met het printje erg gaaf!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  8. Die tweede foto is ZO mooi en wat balen dat je blaren hebt gekregen van de laarsjes, had ik namelijk helemaal geen last van! De jas staat je ook prachtig :)

    ReplyDelete
  9. Love your outfit dear!
    You have such a great sense of style, so inspiring <3
    Have a nice day.
    Love, Mona

    ReplyDelete
  10. Wauw je locatie & je tas!! super!

    liefs, sharon
    www.fffocus.nl

    ReplyDelete
  11. Gave outfit zeg! Vind de foto's ook heel mooi!

    ReplyDelete
  12. omyyy love the bag!! Leuke outfit!

    ReplyDelete
  13. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik vind je jas en tas heel mooi :) xo

    ReplyDelete
  14. Die 2e foto is geweldig! Looking good as always xxxx

    ReplyDelete
  15. Oh wat een super mooie foto's en prachtige outfit!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters