OUTFIT 19012014

19 January 2014


 photo xxx_zps61020dbd.png  photo xxxxIMG_9957_zps303f3992.jpg  photo xxxxIMG_9960_zps500a4382.jpg
Vest: Paris2day / Top: H&M / Jeans and shoes: Zara


DUTCH: Laatste tijd had ik het super druk: toetsweek, stage en werk. Ik merk dat ik echt bekaf ben. Ik heb de laatste anderhalf jaar geen vakantie genomen en heb vol op gewerkt en gestrest. Mode examens en mijn twee baantje in de zomervakantie en dan nog vol op sporten en nu ook met mijn nieuwe opleiding en stage. Ik merk dat ik aan het randje balanceer en richting burn out kan gaan. Een mens hoort vakantie te nemen en even weg van alle stress. Mijn imummsteem is naar de klote (zelfs met al die superfoods, vitamines en mijn strenge leefstyle (geen gluten, lactose,suiker, gemodificeerd mais/zetmeel/soja). Laatste maanden heb ik elke keer koortslip, spierpijn, moe en ik ben vaak ziekjes en mijn lichaam geeft dus aan dat ik het rustiger aan moet doen. Ik ga minder met sporten in sportschool en meer buiten lopen, frisse lucht doet iedereen goed en natuurlijk minder stressen. Misschien ook iets minder bloggen... Gezondheid gaat boven alles.

In mijn outfit draag ik mijn nieuwste laarzen van de Zara. Ik zat er al enige tijd op te azen en nu zijn ze van mij.


ENGLISH: In my newest outfit I'm wearing my newest Zara boots!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Geweldig vest! En succes met alle drukte, Cana!! x

    ReplyDelete
  2. Fijne outfit!
    En jou gezondheid gaat zeker voor, dat is mij de laatste jaren wel duidelijk geworden. Ik denderde ook door als een niet te stoppen trein. Ik hoop dat jij meer je rust ga pakken voor je echt die burn-out te pakken heb! En hooelijk valt bloggen dan snel weer onder ontspanning :)

    ReplyDelete
  3. Hele leuke outfit, ik hoop dat je je snel iets beter voelt!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Ik hoop dat je snel weer beter wordt! Het is zeker goed voor je om een periode goed te rusten en dan weer verder tegenaan.
    Gezondheid gaat zeker boven alles! Beterschap :)
    x J. from I ate noodles for breafkast

    ReplyDelete
  5. Fluffy! Pas goed om jezelf en neem vooral de tijd voor jezelf! Keep you head up! XO

    ReplyDelete
  6. Hoop dat je snel weer wat beter wordt meid! Wel heb je een top outfit aan super mooi!

    Liefs Nora / Doe je al mee met men winactie?!

    ReplyDelete
  7. Ah, wat balen dat je het zo druk hebt! Hopelijk voel je je snel wat beter! Wat rust doet inderdaad zeker goed! Mooie outfit weer! Zijn deze foto's gemaakt bij de tramhalte bij UvA INIT locatie?

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  8. This coat is amazing!
    http://haveyoueverfalleninlove.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Heel leuk vest!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  10. Wat naar dat het niet zo goed met je gaat! Neem je tijd en denk aan jezelf. Een dag je telefoon uit en niks moeten kan echt wonderen verrichten. Vaak leggen we zelf de lat zo hoog met van alles dat moet... Heb/ zit in hetzelfde schuitje, ben zelf gelukkig herstellende en weet als geen ander hoe belangrijk het is om voor jezelf te kiezen :) zo genoeg geblaat ;) je ziet er leuk uit meid!

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Heel mooi :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  12. Jeetje meid je moet niet overspannen raken hoor...probeer twee dagen helemaal niks te doen,,, ga lekker wandelen in een park, bos, strand....gewoon ontspanning inplannen...Ik zat er ook bijna tegenaan maar bloggen, mijn nichtje ( 1 jaar) en eventjes op mijn scooter rijden, wandelen aan t strand gaven mij weer volop energie.gewoon dingen doen die jouw blij maken..

    Sterkte x

    ReplyDelete
  13. jeetje meid...niet overspannen raken hoor...probeer 2 dagen helemaal niks te doen of probeer ontspanning in te plannen...lekker wandelen.. doe dingen waar jij blij van wordt.. ik liet er ook bijna tegenaan... maar gelukkig hielden dingen en mensen waarvan ik hou mij op de been...

    Sterkte..x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters