OUTFIT 24012014

23 January 2014


 photo xxxxxIMG_0003_zps33b7c1fd.jpg  photo xxxxxxIMG_0051_zps17acc613.jpg  photo xxxxxIMG_0030_zps6249e4a7.jpg Jeans: Mango / Jacket and shoes: New Look / Shirt: H&M


DUTCH: Mijn vaste fotografe aka medeblogger Hazal, heeft zich de afgelopen alleen maar opgesloten op school of in de studeerkamer en daar kreeg ik haar niet uit. Gelukkig heb ik altijd nog mijn nichtje Sara die het leuk vindt om foto's te maken voor ons blog. De vorige keer was ik erg tevreden over de kwaliteit en gelukkig wilde ze even bijspringen. Voor nu draag in mijn oude skinny jeans van de Mango die ik vaker moet dragen dan ik doe! 

Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor jullie lieve reactie op mijn vorige outfit post. Het doet mij goed dat er veel van jullie vinden dat gezondheid belangrijk is. Ik doe mijn best om zoveel mogelijk te rusten en mijn weg te vinden in het bloggen.


ENGLISH: Another outfit, another day.





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

14 comments:

  1. Erg leuke outfit! Mooie gecombineerd.

    ReplyDelete
  2. Dat jasje staat je supergoed! En rust inderdaad goed uit X

    ReplyDelete
  3. Mooi outfitje, me likey! En leuke locatie ook!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie en leuke outfit super leuk dat jackje!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Super leuk jasje! You rock :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Staat je mooie meid! Dat jasje is erg leuk!
    liefs

    ReplyDelete
  7. You look lovely! I especially adore your jacket and shoes :)

    ReplyDelete
  8. Awww, superleuke outfit! :D Ik vind het printje van het jasje heel leuk staan bij de streepjes van je shirt.

    ReplyDelete
  9. really cute outfit !
    visit my blog: http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Heel leuk gecombineerd, en dat jasje: die wil ik ook!

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Ik zou willen dat mijn voetjes alweer hakken aan kunnen, but i'm a sucker for the cold weather haha!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters