OUTFIT 28012014

28 January 2014

 photo outfit_nikerosherun_ecco_xxIMG_0144_zps39837eac.jpg  photo outfit_nikerosherun_ecco_xxIMG_0172_zpsff577f7a.jpg  photo outfit_nikerosherun_ecco_xxIMG_0206_zps15aa82fb.jpg  photo outfit_nikerosherun_ecco_xxIMG_0187_zps56f96f09.jpg
Coat: Benetton / Jumper: Mango / Jeans: Zara / Shoes: Nike Roshe Run / Bag: Ecco / Rings: H&M 


DUTCH: Guess who's back? De afgelopen dagen heb ik het erg druk gehad met school. Een hele boel deadlines had ik staan en wat tentamens. Ik was toen niet echt de vrolijkste haha. Deze week moet ik nog even aan mijn portfolio werken en zorgen dat hij helemaal compleet is. Dan is het even afwachten wanneer ik mijn gesprek heb en kan mijn nieuwe periode beginnen. Mijn assessment is één van de belangrijkste onderdelen van mijn opleiding, hiermee kan je studiepunten scoren. Kortom: ik moet even keihard aan mijn portfolio werken en hopen dat mijn gesprek goed gaat. Dit weekend heb ik het erg relaxt gedaan en ik had zelfs tijd gevonden om naar Fashion Week te gaan. Helaas is dit wegens privé-omstandigheden niet gelukt. Gelukkig hebben we in juli weer een reeks met shows.

Nu even mijn volle concentratie houden op school en dan even weer rustig ademen. Voor nu probeer ik mijn best te doen om weer actief te bloggen. In mijn outfit draag ik een aantal van mijn favoriete kledingstukken. Waaronder mijn Nike Roshe run; jeetje ik zeg het vaak, maar dit zijn de lekkerste sneakers haha! Daarnaast draag ik een trui van Mango van twee jaar terug. Ik vond hem afgelopen maand terug en wat ben ik blij dat ik hem weer vond tussen mijn oude kleding. Zo is shoppen snel gedaan haha. En natuurlijk hou ik altijd van grote tassen waar veel in kan en ging ik voor mijn shopper van Ecco.


ENGLISH: Guess who's back? After my deadline and exams weeks I'm back again. Well a bit then. I still have a huge assessment for school, so that will take also a lot of time. For now I have anoter outfit post for you.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Wat een mooie outfit super mooi die jas!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Hopelijk kun je even bijkomen! Mooie jas is dat :)

    ReplyDelete
  3. Welkom terug! Je jas staat echt perfect bij je trui!! XO

    ReplyDelete
  4. Love it ! Staat je goed dat kleurtje ! X Denise

    ReplyDelete
  5. ahw komt wel goed met je school, je lijkt me echt een vechter, en iedereen heeft het af en toe gewoon een beetje erg terug.
    ik vind je outfit wel echt heel leuk, de jas is echt schitterend <3
    xx ish
    http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah super lief van je! Ik probeer gewoon alles te geven, meer kan ik niet doen!
      Dankjewel :-)

      X

      Delete
  6. Mooie outfit, de kleuren passen allemaal perfect bij elkaar!
    Liefs, Ypie

    ReplyDelete
  7. Je ziet er weer prachtig uit! De schoenen zijn echt geweldig! Ik wil ook nog zo'n paar sneakers :)! xxx

    ReplyDelete
  8. prachtige jas, staat je heel mooi!

    ReplyDelete
  9. wat een heerlijke jas. Dat soort items trekken alles gewoon naar een nieuw niveau!

    ReplyDelete
  10. Leuk! Je jas ziet er supermooi uit :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  11. Wat een toffe outfit, ik ben echt fan van je jas en schoenen!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters