REPORT: HUNKEMÖLLER PRIVATE COLLECTION FOR VALENTINE

27 January 2014

 photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-01_zps73c2cbf8.jpg  photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-02_zps00d4d31f.jpg  photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-03_zpsafb1a36d.jpg  photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-04_zps6c9f0916.jpg  photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-05_zps8ba5d86b.jpg  photo HunkemollerValentineCollection2014YabYum-vintage-06_zps84a610a2.jpg  photo image2_zps0e45fc39.jpeg
Photos: by MOOI PR

DUTCH: Afgelopen donderdag sloot ik mijn tentamenweek met een private dinner met Hunkemöller. Een klein groepje geselecteerde Duitse, Belgische en Nederlandse bloggers kregen de Valentine Private Collection te zien. Veel panterprint, rood, roze en zwart kwamen erin terug en wat zaten er mooie stukken tussen. Ik heb al zo'n mijn favorieten geselecteerd.

Het event werd gehouden in Yab Yum, een voormalig boordeel dat nu wordt gebruikt als museum. We kregen een rondleiding in het museum en het was interessant om het verhaal er achter te horen. Ik zou zeker iedereen een keertje aanraden om het museum te bezoeken, omdat het een mooi museum is met een eigen verhaal.

We sloten de avond met een heerlijk diner af. Een beter begin van mijn weekend kon ik mij niet bedenken. Dit was zeker één van de leukste events waar ik naar toe ben gegaan. Er waren leuke bloggers geselecteerd en we hebben het erg gezellig gehad. De Private collection van Hunkemöller ligt nu in de winkels en is ideaal voor Valentijnsdag. Ik ga maar binnenkort even de Hunkemöller in om te kijken of ik iets van de lijn kan aanschaffen! Tevens is de collectie hier te vinden.


ENGLISH: Last Thursday I attented the Private dinner of Hunkemöller. They gave us a little presentation about the line and we ended our day with a delicous dinner. There is no better way to start your weekend with a lovely event like this!








WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. tof! het heeft bijna iets Victorias secret achtig :d

    ReplyDelete
  2. Ah dat ziet er mooi uit allemaal :)

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige locatie! Het ziet er heel erg mooi uit.

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's! De collectie ziet er echt top uit!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  5. Ziet er uit als een héérlijke avond!

    ReplyDelete
  6. wauw ik had niet verwacht dat yab yum er van binnen zo mooi uitziet! Mooie collectie!

    ReplyDelete
  7. Zitten hele mooie stukken tussen!

    xo

    ReplyDelete
  8. Het ziet eruit als een supertof event!! Mooie foto's!

    ReplyDelete
  9. Het ziet er veelbelovend uit! Pracht locatie ook:) XO

    ReplyDelete
  10. Ziet er heel mooi uit!! Mooie foto's ook!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters