SAY HI TO MARC

5 January 2014


 photo marcopolo_schoenen1_zps89f7cad7.jpg  photo marcopolo_schoenen2_zpse13e6ce7.jpg  photo marcopolo_schoenen3_zps6b9a499a.jpg
Shoes: Marc O'Polo


DUTCH: Say hi tegen onze nieuwe schoenen. Een aantal weken geleden ging ik naar een event met medeblogger Nanne. Voor het event ging ik nog even wat foto's schieten van Nanne's outfit (hier te zien) en zag dat ze hele leuke schoenen van Marc O'Polo aan had. Ik denk dat ik alle details moet besparen, want ik werd verliefd op de schoenen. Vorige week bestelde ik ze en gisteren kreeg ik ze binnen. Ik ben dol op schoenen en vooral als ze zwart zijn. Ik ben weer gelukkig, want ik ben mijn jaar ingegaan met nieuwe schoenen. Helaas word ik nu met de dag grijzer want januari wordt een hele drukke maand voor mij wat betreft school! Ik hoop dat de maand snel voorbij kan zijn...


ENGLISH: I order some new black shoes again. Oeps... It's hard to not shop.







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. Ze zijn echt prachtig!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Wauw, ze zijn prachtig!! :) Ik ben sowieso al langer fan van Marc O'Polo. Liefs

    ReplyDelete
  3. Mooie laarsjes!
    Ze lopen vast erg fijn :)
    Liefs, Susan

    ReplyDelete
  4. Die zijn echt perfect, prachtige laarsjes!

    ReplyDelete
  5. Prachtige laarsjes!
    'Hey, I'll put some new shoes on and suddenly everything is right!' Hihi

    ReplyDelete
  6. Prachtige laarsjes!
    'Hey, I'll put some new shoes on and suddenly everything is right!' Hihi

    ReplyDelete
  7. Mooie laarsjes en mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  8. I wish to have new pair for winter.. These look perfect!
    XX

    ReplyDelete
  9. Succes deze maand Hazal! En wat een mooie laarsjes...

    x

    ReplyDelete
  10. Mooie schoenen zeg! Lekker stoer ook!

    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  11. Echt super mooi vind ik ze!!

    Liefs! Farah

    ReplyDelete
  12. ohmygod perfect!
    Echt gaaf! Je portemonnee vind het vast minder leuk haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha investeren in nieuwe schoenen mag wel eens!

      Delete
  13. Ze zijn echt heel leuk
    Ik zou er ook verliefd op worden met mn schoenen verslaving!!

    Ps gaan jullie nog naar de modefabriek?

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters