DOCU; BUSSINES BLOGGERS

2 February 2014


If you can't see this video, please click here


DUTCH: Wie mij een beetje volgt op Instagram heeft wat foto’s voorbij zien komen over een documentaire genaamd Business Bloggers. Ik kan nu eindelijk vertellen dat hij af is en dat wil ik graag met jullie delen. In deze docu krijgen jullie te zien hoe mijn leven als studerende blogger eruit ziet. Zoals jullie wellicht hebben gelezen, studeer ik nog naast het bloggen. Jullie krijgen te zien hoe het werkt met outfit foto’s en het bezoeken van een event. Ook komt mijn lieve moeder erin voor en mijn lieve vriendin Belinda die wat lieve woorden over mij weet te vertellen.

Ik hoef er niet veel over kwijt; maar in deze docu krijgen jullie veel over mij te zien. Ik moet nog wel oefenen om voor de camera mijn verhaal te doen haha. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


ENGLISH: A while ago I have followed by a camera crew and now finally this documentary is finished. It’s about my life as business blogger.






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. De video is echt super tof geworden joh! Super leuk om zo een kijkje te nemen in jouw drukke leventje :)

    ReplyDelete
  2. Super leuk om jou zo te zien samen met Cana! Hele leuke docu, het laat goed zien hoe jouw leven eruit ziet! Tof!

    ReplyDelete
  3. Wat super tof! Heel leuk filmpje :)
    xxx Saranda

    http://www.sarandaadriana.com

    ReplyDelete
  4. Wat leuk om zo wat meer van je te weten! En ben je nog maar 15? Dat had ik echt noooooit gedacht! XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt! Haha nee joh, ik ben 21. Hoe kom je op 15?

      X

      Delete
  5. Oh, my. Wat een leuke docu! En wat lief om te zien hoe trots je moeder is op jullie.. Hopelijk tot snel Hazal! X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lief hé, dat waardeer je als blogger natuurlijk het meest. Yes hopelijk tot snel! X

      Delete
  6. Ah, is heel leuk geworden!! :) spotte mezelf nog op t einde haha! z

    ReplyDelete
  7. Wat super leuukk! Haha :) Ik heb mezelf ook gespot op de foto van de Levi's toen! Grappig :D Hier mag je trots op zijn!! Gaaf gemaakt xxxx

    ReplyDelete
  8. Super super leuk idee! En wat schattig dat je mama zo'n trotse moeder is.

    Liefs Judith
    http://www.myownvogueworld.com

    ReplyDelete
  9. Aaaah wat ontzettend leuk! Jullie staan er supergoed op! En wat een ontzettend lieve woorden van jullie moeder! Gaaf om te zien!
    xx Sofie | www.soophisticated.com

    ReplyDelete
  10. Super leuk!
    Op de video ben je nog knapper. Wat zou ik graag jouw haar willen hebben.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt! Haha dat kan ik als compliment beschouwen, het enige wat mij opviel in de docu was mijn bolle wangentjes haha!
      Mijn haar is niet altijd even fijn hoor (soms te zwaar :p)

      X

      Delete
  11. Heeeel leuk! Super leuk dat je moeder er zo trots op is. I zo belangrijk :)

    xo

    ReplyDelete
  12. Yes you can indeed! Leuk gedaan dames, persoonlijk en sprankelend. Ik zie uit naar julllie volgende afleveringen. :)

    ReplyDelete
  13. Dit is echt super leuk en wat vond ik het stukje met je mama mooooooooooooi!

    Kusjes, Farah

    ReplyDelete
  14. Echt heel leuk om te zien! Leuk ook dat je moeder zo trots op jullie is! :)

    XX Sonja

    ReplyDelete
  15. Wat ontzettend leuk om te zien! Zo lief je moeder ook over jullie praat!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  16. Aaah, ik heb het filmpje echt met veel plezier gezien! En wat schattig dat jullie moeder zo trots is, echt superlief!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  17. SUperleuk filmpje zeg!

    En wat schattig en lief dat je moeder er ook in voorkomt!


    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters