NEW IN; SALE PURCHASES AND ANOTHER FLUFFY

19 February 2014

 photo xIMG_0589_zps3b14fe1c.jpg  photo monki_zpsf04ae583.jpg  photo xIMG_0584_zpse1d85fc6.jpg


DUTCH: Op vrijdag ging ik even de stad in om te shoppen met vriendin Alyssa. We spraken bij H&M af en dat betekent ook dat je de H&M instapt. Ik was op zoek naar die leuke slipons waar ik nu al weken op wacht via de webshops en waar ik nog steeds weken op moet wachten. Mijn bestelling is namelijk vertraagd. Gelukkig vond ik deze ketting voor €1,- in de sale. Hij kostte eerst €17.95. Als iemand genoeg kettingen heeft ben ik het wel, maar voor een euro liet ik hem niet liggen. Hetzelfde geldt voor die tasjes. Het is een setje en ze kostte eerst €9.95 en ik nam hem mee voor €1,-. Bij Monki vond ik dit vest. Hij is lekker fluffy (verslaafd!) en onwijs warm. Hij is van de nieuwe collectie. Heerlijk om over een shirt aan te doen of tijdens stage waar ik het altijd koud heb en waar ik mijn moeders vesten gewoon niet meer moet aan doen haha. In mijn nieuwste outfit zal ik mijn nieuwe vest laten zien!

ENGLISH: I went shopping last Friday bought a necklace and these cute wallet/bags in the sale. And I found another fluffy jacket!






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

13 comments:

  1. Wat een heerlijk vest! Leuke koopjes ook, en kettingen heb je nooit genoeg ;)

    xx

    ReplyDelete
  2. Mooie kettingen en wat een heerlijk vest lijkt me dat :)!

    ReplyDelete
  3. Wat een fijne aankoopjes!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Dat tasje is leuk!! En zo goedkoop, dat is nog eens leuk shoppen hihi

    Liefs!
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Ah dat vest lijkt me echt heeerlijk zitten! Kan niet wachten tot je hem aanhebt in outfit foto's! :) x Laura

    ReplyDelete
  6. Die ketting is zo mooi en dat voor 1 euro! Leuke aankopen

    ReplyDelete
  7. Die 1e ketting is echt super mooi!

    xo

    ReplyDelete
  8. Wat een gaaf jasje, ben benieuwd hoe die valt!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters