OUTFIT 10022014

9 February 2014


 photo zxxxIMG_0339_zps116dfd22.jpg  photo 
xxxzarajeans_zpsbee133d4.jpg
Blazer and Jeans: Zara / Shoes: H&M / Jewelry: Fashionology / Sweater: Primark


DUTCH: Deze foto's schoten wij vorige week toen er ergens nog wat zon scheen. Ik ben de laatste tijd erg ziekjes en zie er helemaal niet uit. Ik doe mijn best om dit niet over te laten komen op de foto's en tut ik mij dan op haha (ik geef eerlijk toe). Gelukkig is er een dag of twee in de week waar ik wel er goed uit wil zien en dat is voor mijn blog. Door de weeks loop ik stage en moet ik heel vroeg uit huis en heb ik daar echt geen tijd voor. Ik doe mijn uiterste best om in de winter er goed uit te zien, vooral nu ik ook een dipje zit. Een zwarte-witte outfit had ik nodig!

ENGLISH: A black and white outfit for now!




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

10 comments:

  1. Super mooie outfit zo mooi dat wit! Staat je super!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Nou je ziet er prachtig uit! Echt een mooie outfit.

    ReplyDelete
  3. Mooie outfit Cana, je ziet er helemaal niet ziekjes uit op de foto's! Hoop dat je je snel wat beter voelt!

    ReplyDelete
  4. Wat tof! Wit staat je super!!

    ReplyDelete
  5. Leuk zo dat witte in de wintertijd!

    ReplyDelete
  6. De ketting is erg leuk!

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  7. Ik vind dat je er mooi uit ziet Cana! Hopelijk ben je snel weer beter :) En heel leuk dat je in de winter wit draagt! xo

    ReplyDelete
  8. Blijft een fijne broek. Maar wat jammer dat het nog steeds niet beter gaat! Hopen dat die operatie alles voor je oplost :)

    x

    ReplyDelete
  9. Ik houd echt van die ketting! En wat een leuke broek ook!.

    Veel beterschap ook, ik hoop dat je je snel beter voelt!



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters