OUTFIT 16022014

17 February 2014

 photo xxIMG_0392_zpsa75d5077.jpg  photo xxIMG_0395_zps5b15b5e7.jpg  photo xxIMG_0394_zpsf410b83f.jpg
Jumper: Vero Moda / Blouse: Primark / Jeans: H&M / Shoes: Sacha 

DUTCH: Gisteren gingen we in een heftige, maar dan ook heftige wind foto's maken, ik hoop dat er foto's tussen zitten die goed zijn gelukt. Gelukkig had ik nog deze outfit, wat ik bijna was vergeten. Nu het wat kouder is, vind ik het leuk om lagen te dragen, vaak met een blouse eronder. Zoals nu draag ik een blouse die ik weinig draag, maar in combinatie met een dikke wintertrui vind ik hem leuker waardoor ik hem eigenlijk vaker moet dragen (#notetomyself). Ik vind het fijn om te leven in een oversize dikke wintertrui. Dit is ook echt een Hazal outfit voor een koude dag. Als ik zou studeren zou ik voor sneakers gaan, dan laarzen omdat ik liever comfortable loop. Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd vaker sneakers draag, maar dat komt ook omdat ik nu hele lange studiedagen maak. Wat is jouw favoriete winteroutfit?


ENGLISH: This is what I call the perfect winter outfit; wearing layers. I only would change the boots for sneakers if I go to school.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. Wat een mooie outfit die kleur staat je super!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Ik vind het echt een super leuke outfit + mooi foto's!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  3. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Tof die trui over die blouse, heb 'm zelf ook! (die blouse dan, ;) )

    laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  5. Wauw mooie outfit en leuk zo met die blouse!

    ReplyDelete
  6. Weer een prachtige outfit, jouw trui is zo mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Hey,
    sweet pictures and a great casual look :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit meis zo met die rode trui! I love rood :D! Tot gauw x

    ReplyDelete
  9. wat een leuke combinatie van de trui en het blousje, het geeft net een extra detail! :)
    Liefs Rhoda

    ReplyDelete
  10. Dit rood staat je goed!! Erg mooi!

    ReplyDelete
  11. Deze kleur rood staat je mooi!! Erg leuke outfit!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters