OUTFIT 230202014

23 February 2014

 photo xxxxIMG_0888_zpsc676869d.jpg  photo fashionblog_outfit_newlook_pieces_HM_zpse3f392ab.png  photo xxxxxIMG_0883_zps112b6f02.jpg
Top: New Look / Jeans and Bag: Pieces / Heels: H&M

DUTCH: Gisteren was het weer tijd voor de outfit foto's. De zon scheen en wat waren wij weer blij. Oke soms kan de zon flink tegen werken tijdens het schieten van de foto's, maar toen gelukkig niet. Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. Ik moet toegeven toen we de foto's schoten, ik nog een jacket en een jas aan had plus mijn grote wintersjaal. Mijn gezondheid loopt niet helemaal goed en ik probeer mijn rust erg te nemen. Ik ben ook tijdelijk even gaan stoppen met werken. Je ziet er niets van tijdens de foto's, maar rechts buiten de foto laggen al mijn jassen op de grond haha. Zo werkt het als ziekende blogger tijdens het schieten van de foto's.

ENGLISH: Yesterday's outfit taken on a sunny day. Even I'm still sick I try to do my best to take the pictures. I had a jacket and a coat with me this day too!






WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. nice look ;))

    xoxo
    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een stoere outfit, Cana! En ah, hopelijk knap je snel op, veel beterschap! <3

    ReplyDelete
  3. Niet leuk zeg dat je je nog steeds zo bah voelt beterschap meis lkkr rustig aan doen!
    Vind je outfit wel weer super leuk!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Sweet pictures and a great look! Cute top. :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Hele mooie trui en riem!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  6. Wat lijkt me dat een heerlijke trui:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke outfit, maar wat rot dat je je zo ziek voelt! Hopelijk voel je je snel beter! :) x Laura

    ReplyDelete
  8. Really nice outfit!

    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  9. Super leuke outfit en wat een heerlijke fluffy trui!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters