OUTFIT 27022014

27 February 2014

 photo xIMG_0938_zps719e78a5.jpg  photo xIMG_0961_zps3bae56bb.jpg  photo hazal_outfit_monki_vogue_rippedjeans_zign_zps6022bf64.png  photo xIMG_0962_zpsd8aed9b6.jpg
Jacket: Unknown / Shirt: Vogue / Jeans and bag: Pieces / Shoes: Zign / Smile: Free from God.

DUTCH: Ik twijfelde afgelopen zaterdag of ik voor mijn fluffy jasje ging of voor een leren jas. Ik koos het laatste omdat de zon dit jasje naar buiten uitnodigde. Daarnaast droeg ik een broek waar Cana normaal mee werkt (er zat een scheur in) en ik heb het scheurtje wat groter gemaakt.
Ook dit jaar heeft Vogue weer een shirt uitgebracht en hij is nu iets anders dan de vorige, maar nog steeds erg leuk. Gelukkig is dit shirtje minder gehyped dan het eerste shirtje. Een almost black outfit; ik hou er echt van! Mijn goede voornemer was zeker niet minde zwart dragen. Because in black we trust!

Trouwens de docu Business Blogger met mij in de hoofdrol is vorige week offline gehaald door Youtube wegens één of andere recht. Doei 800 views :(. Ik heb hem opnieuw gepost op en je kunt hem hier vinden: Business Bloggers.

ENGLISH: This Sunday the sun shined so beautiful that I took my leater jacket outfit. Combined it with the newest Vogue shirt and an DIY ripped jeans.






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

26 comments:

  1. Oh dit shirt is ook erg leuk van Vogue! Wat stom dat je filmpje eraf gehaald was.. XO

    ReplyDelete
  2. Ik vind het nieuwe VOGUE shirt zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke outfit! Mooi shirt is dat!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Tof jasje heb je aan! X

    laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  5. Jij hebt echt een super goed voornemen! Zwart is gewoon super mooi! Lekker stoer ook in combinatie met je mooie donkere lange haren!

    ReplyDelete
  6. leuke outfit!

    www.iamafashioneer.com

    ReplyDelete
  7. loooove your jacket!!! I´m looking for a similar, but it´s so hard to find the perfect one :D

    ReplyDelete
  8. Wat een lekker zonnige foto's! En leuk shirtje inderdaad weer, vind 'm eigenlijk nog leuker dan die eerste...

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt! Dat vind ik dus ook en minder gehyped :)

      X

      Delete
  9. Your shirt is so cute! I love layering tshirts under leather, because it makes it comfortable but chic. x

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit, het nieuwe Vogue shirtje is inderdaad erg leuk!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  11. Erg leuke outfit! Dat shirtje is echt geweldig :)

    ReplyDelete
  12. Hele leuke outfit! Zou ik zo aan doen :)
    Liefs, Felicia

    ReplyDelete
  13. Super look weer! Zonde van je views :(

    xo

    ReplyDelete
  14. Hear hear! In black we trust indeed! :)

    ReplyDelete
  15. stoere outfit!! ik wil dat shirt ook, dies leuk!

    ReplyDelete
  16. Nice outfit!! x Dani

    http://www.missiontostyle.nl

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters