OUTFIT 20022014

20 February 2014

 photo xxNaamloos_zpsfcbe8aa7.png  photo xxIMG_0846_zpsbbc01fb4.jpg  photo IMG_0826_zpsae4eae09.jpg
Jacket: Monki / Blouse and Jeans: Zara / Shoes: H&M /

DUTCH: Toen ik zaterdag in mijn bed lag dacht ik al wat waait het hard, maar ik moest die dag gewoon foto's schieten (heel koppig!). Ik krulde mijn onderkant van mijn haar en ging op zoek naar een locatie. Het was koud en het leek net code oranje qua wind. Alle fietsen waren omgevallen in de buurt en foto's maken lukten ons bijna niet. Terwijl we normaal in vijf minuten de foto's hebben, duurden het toen zo lang dat we het bijna opgaven. Het was een heftig gevecht tegen het wind. Ik verloor bijna... En van mijn krullen bleef er ook weinig over! Volgende keer denk ik twee keer na voordat ik mijn haar krul als ik foto's ga maken. Ik draag hierbij mijn nieuwe fluffy jasje van Monki, dat ik in mijn vorige post liet zien.


ENGLISH: I learned my leason, never take photos when there is a wind. No doubt you will win.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. Wat een leuke outfit! en vind de fotos juist leuk!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Leuk jasje en je haar is mooi zo met die krullen:) XO

    ReplyDelete
  3. Heel leuk jack!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  4. hele leuke outfit :D
    Liefs Gea.

    ReplyDelete
  5. Ik vind de foto's erg leuk geworden! Ik vind je jasje ook erg leuk. :)

    ReplyDelete
  6. Leuk jasje ! Het windje geeft juist wel een leuk effect op de foto's :D
    Die krullen staan trouwens erg mooi!

    ReplyDelete
  7. Haha wat leuk dat je het toch gewoon probeert ^^

    ReplyDelete
  8. Haha ja de wind is erg vervelend :(. Maar het is je wel gelukt! Je ziet er weer goed uit! Ik heb ook de Nike Roshe run besteld in het zwart. Ben echt benieuwd!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  9. Mooie outfit meis! Hou van je furry jas!

    Ik heb ook foto's van zaterdag op mijn blog staan haha :) Life of a blogger...

    xoxo Iris
    A DASH OF FASH

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke foto's en outfit Hazal! Ik vind dat jasje zoooo mooi! :) x Laura

    ReplyDelete
  11. Wauw mooi weer meid! Super leuk jasje!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters