PHOTOGRAPHY; SCHOOL ASSIGNMENT

6 February 2014


Photos: private

DUTCH: Naast bloggen hou ik ook erg van fotografie. Het liefst loop ik dagelijks met een camera in mijn hand alleen is dat niet mogelijk. Gelukkig kan ik mijn camera gebruiken voor studieopdrachten. Zoals een tijdje terug fotografeerde ik deze foto's toen het herfst was voor een opdracht voor mijn studie. Voor het vak Kunst, Cultuur en Creativiteit nam ik 'herfst in de buurt' als mijn eindopdracht. Omdat ik het vak had herkanst, kon ik de foto's niet delen met jullie totdat mijn cijfer bekend was gemaakt. Ik heb hiermee een 8.0 behaald. Ik maak het liefst graag foto's van de dingen om mij heen. Gelukkig heb ik vaak mijn iPhone bij de hand, waardoor ik dit soort foto's post op Instagram! Wat doen jullie allemaal naast het bloggen? 

ENGLISH: Some photos which I took for school a while ago (when it was still autumn).






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. Mooie foto's Hazal, en goed cijfer heb je ervoor gekregen!

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik vind die 8 ook dik verdiend :) xo

    ReplyDelete
  3. Ik wou net zeggen: het lijkt wel herfst, maar dat was het dus ook haha. Fijn cijfer!
    Naast bloggen lees ik veel en doe ik aan hardlopen + paardrijden. :)

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je aan hardlopen en paardrijden doet!

      X

      Delete
  4. Fotografie talentje! XO

    p.s. op Valentijnsdag mag ik twee mensen gelukkig maken met een infinity ketting. klik hier!

    ReplyDelete
  5. Wonderful nature pictures girls! :)

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's!! zeker een 8 waard!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  7. Hele mooie foto's chick! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's zeg! Leuk blog hebben jullie.

    ReplyDelete
  9. Hele mooie foto's! Die 8 is zeker verdiend! Ik hou zelf ook heel erg van fotografie :)

    Xx Alex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je ook aan fotografie doet!

      x

      Delete
  10. Mooie foto's geworden inderdaad! Zeker wel een 8 waard:)

    ReplyDelete
  11. Hele mooie foto's en wat fijn dat je zulke opdrachten hebt voor school! Zeker een 8 :)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  12. Wauw, wat een ontzettend mooie foto's! :D

    ReplyDelete
  13. Beautiful nature pics!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters