FOOD: PASTA SALAD

8 March 2014

 photo gezonde_pasta_salade_zpsab9e85d9.png




DUTCH: Als ik ergens dol op ben zijn het de twee P’s: patat (heel verkeerd, I know!) en pasta. Niets is idealer dan pasta te eten in combinatie met een salade. Ik ben dol om zelfgemaakte salades te maken en ze moeten aan één ding voldoen: ze moeten mij vullen. Daarmee bedoel ik geen salade met simpelweg een slaatje of iets dergelijks. Ik maak vaak deze pastasalade.

Wat zit erin?
- 1 theebekertje volkeren en biologische penne. Deze vind je in elk supermarkt bijna, zelfs in Aldi is het te vinden en die is nog lekker ook. Als je hem niet per se zo gezond wil hebben of je hebt niet te veel om uit te geven kan je ook goedkope penne kopen. Volkoren en biologische is iets duurder, maar zeker even lekker!
- Rucola sla melange
- (cherry)Tomaten
- 1/3 komkommer
- Rode pesto saus. Ik vind die van Albert Heijn erg lekker (een verpakking met 2 pesto’s erin).
- Jumbo garnalen. Ik bereid ze klaar met paprika poeder, teentje knoflook en natuurlijk peper en zout. Als je voor vegetarisch gaat kan je ze natuurlijk weg laten.
- Pijnboompitten of zonnepitten.

Dit zeker één van mijn favoriete zelfgemaakte pasta salade. Eens in de zoveel tijd maak ik het voor mijzelf of als we met vrienden samen komen. Als je mij lang volgt op Instagram heb je hem wellicht vaker voorbij zien komen. Deze salade is lekker en nog makkelijk te maken. Mijn andere favorite salades deel ik hier en hier. Wat is jouw favoriete pasta salade?


ENGLISH: This is my favorite pasta salad. What's yours?





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Ziet er echt heerlijk uit! Ik maak zelf eigenlijk nooit pasta salades, maar daar ga ik vanaf nu zeker verandering inbrengen!

    Liefs
    theblondsmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Yum! Lekker, ik hou van salades en pasta!

    ReplyDelete
  3. Oh, dit recept ga ik sowieso afdrukken. Als het op koken aankomt ben ik altijd op zoek naar inspiratie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha wat leuk om te lezen! Wij zijn ook dol op inspiratie, maar door gebrek aan tijd komt dat bijna nooit van pas :(

      X

      Delete
  4. Ik houu van salades! Weg met die hollandse potten, haha! Lijkt me heerlijk dit :)

    ReplyDelete
  5. hmmm lekker! Ik krijg nu echt honger, haha
    xx
    The Stylish Confessions

    ReplyDelete
  6. Dat ziet er super lekker uit! :)

    ReplyDelete
  7. Haha ja Pasta is zeker ook een van mijn favoriete gerechten en ik maak het precies zoals jij het doet. Alleen met kip ipv garnalen :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Wat ziet dit er lekker uit! :) Heel goed gedaan, en fijne uitleg!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters