NEW IN; H&M SLIPONS

1 March 2014

 photo hampmleatherslipons_zps5c79a5c4.jpg
Shoes: H&M

DUTCH: Bijna zes weken geleden besloot ik na twee weken de H&M slipons te bestellen. Waarom ik twijfelde? Geen idee. Misschien omdat ik al genoeg schoenen heb denk ik. Voor toen dan hé. Want inmiddels zijn er wat schoenen bijgekomen sinds ik een tijdje op ze heb moeten wachten. Vrijdag kreeg ik een mailtje dat ze mijn bestelling gingen inpakken en gisteren kreeg ik een mail dat zijn geleverd bij een Kiala punt. Dat vind ik erg handig aangezien ik bijna nooit thuis ben en een groot deel van mijn tijd aan het studeren ben. Daarnaast loop ik ook nog stage, werk ik en ben ik ook nog in de sportschool te vinden. Tijd om pakketjes in ontvangst nemen heb ik totaal niet haha. Ik werd gisteren spontaan verliefd op ze. Ze lopen super lekker en zijn naar mijn mening echt prachtig voor zo'n prijsje! Kan jij een koopje weerstaan?


ENGLISH: After almost six weeks my H&M slipons came in! I'm happy that they are so comfy and after all they are pretty enough hihi!





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. Wat een leukies! Ik had ook een al zo'n paar met slangenprint gezien. Ook heel leuk, ik wil ze ook!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja die wil ik ook bestellen, alleen mijn maat is niet leverbaar :(

      X

      Delete
  2. Wauw! Ik heb die van topshop besteld maar ze zijn nog niet geleverd :'(

    ReplyDelete
  3. Yay, eindelijk! Zelf twijfel ik nog steeds, maar ze zijn wel super leuk...

    x

    ReplyDelete
  4. Aah, ze zijn echt heel erg leuk! Volgens mij zitten ze ook heel comfortabel :) Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  5. Jaaa perfectie! Ik wil ze ook zo graag

    xo

    ReplyDelete
  6. Ik vind deze slip-ons echt superleuk! Hartstikke gelijk heb je dat je ze gekocht hebt!

    ReplyDelete
  7. Deze had ik ook al bijna in mijn winkelwagentje gedaan! Ze zijn mooi! XO

    ReplyDelete
  8. Ze zijn super leuk!!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  9. Ja ze zijn wel echt heel gaaf! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  10. Ze zijn echt onwijs tof! Ik had al bij meer meiden gelezen dat de levertijd veeeel te lang was!

    ReplyDelete
  11. Leuk, ben benieuwd naar een outfit ermee :).

    ReplyDelete
  12. Ik heb ze ook! Ze zijn echt geweldig en die prijs, niet normaal! Ze lopen idd heeeeeerlijk, heb gister ook de snake besteld. Enjoy your slip on's! x Dani

    http://www.missiontostyle.nl

    ReplyDelete
  13. Gewoon van de H&M?! Wauw ze zijn echt super!!

    X

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters