OUTFIT 05032014

5 March 2014

 photo XXIMG_1016_zps2f18658f.jpg  photo xxIMG_1065_zpse4c66fb2.jpg  photo xxIMG_1038_zpsff8c6d1a.jpg  photo xxIMG_1069_zps94ebc17b.jpg
Blazer: Paris2day / Jumpsuit: H&M / Heels: New Look 


DUTCH: Nu de winter voorbij is (nog niet officieel, maar de zon schijnt volop) en kunnen we afscheid nemen van de dikke wintertruien en de vele lagen kleding. Het zonnetje schijnt en dat betekent dunnere kleding aantrekken en dat geldt ook voor mij. Ik ben voor een jumpsuit gedaan, die ik niet al te vaak draag. Af en toe komt 'ie uit mijn kledingkast. In deze outfit combineer ik hem met mijn nieuwe blazer. Een vleugje zwart en wit bij elkaar. Ik hou er wel van! Ik heb net een griepje achter de rug gehad, oh lente ik verlang echt naar je!

ENGLISH: A new outfit where I'm wearing my newest blazer with my black jumpsuit. Yes, I'm in for a black and a white combination!





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. great look ; D

    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie outfit weer!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Wat staan die pumps je toch prachtig! Heel mooi, Hazal! x

    ReplyDelete
  4. Heel leuk hoe je de jumpsuit gecombineerd hebt! Dat jasje past er perfect bij:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  5. Ik ben ook nog steeds opzoek naar de perfecte zwarte jumpsuit. Dit heb je mooi gecombineerd! XO

    ReplyDelete
  6. Wauw, die jumpsuit staat je heel goed!

    Super gecombineerd met dat jasje!



    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  7. Super mooie outfit! Dat jasje is zo gaaf :)

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtig jasje heb je aan! Staat heel leuk. Liefs

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie jumpsuit ! Staat je erg goed. X Denise

    ReplyDelete
  10. Sweet look and great pictures! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. Super leukk! Ik hou van zebra :D En de jumpsuit is moooi! Ik wil er ook nog eentje voor in de zomer! xxxxx

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie look, supergaaf zo met je hakken eronder !

    ReplyDelete
  13. wauw prachtige outfit ziet er goed uit liefs x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters