OUTFIT 08032014

8 March 2014

 photo XXIMG_1121_zps8326bdc8.jpg  photo CANA_zps2167a3d7.png  photo xxIMG_1131_zps1f81b9b1.jpg
Jacket: New Look / Blouse: Paris2day / Jeans: Pieces / Shoes: HM


DUTCH: Het zonnetje begint dit weekend weer lekker te schijnen en daar kan ik blij om worden. Ik ben op dit moment erg aan het stressen van school en zal mijn weekend volledig spenderen aan school. Misschien zoals ik eerder zei zal ik wat minder bloggen, maar zelfs Hazal heeft het nu erg druk. We gaan gewoon ons best doen om zoveel mogelijk online te plaatsen, maar als dat niet lukt, hopen we op begrip! Fijn weekend allemaal en geniet vooral van het zonnetje!


ENGLISH: A new outfit from where I stand. Well I stand in a position of not having time for anything, only school. So I will study these days a lot... Have nice weekend you all, the sun is shining!








WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Wat een super leuke outfit en mooie fotos!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Nice outfit!

    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  3. Die slip ons zijn heel erg leuk! Ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen maar wil ze ook heel graag, of misschien die variant met slangenprint.

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit, ik vind je bomber jack ook heel mooi :)

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, die tas is gaaf!
    Liefs

    ReplyDelete
  6. Wuhhh ik wil ook slipons, vind die schoenen zo vet! Leuke outfit :)

    ReplyDelete
  7. Gave schoenen! Je tas vind ik ook erg leuk, lekker opvallend, daar hou ik wel van:)

    x Isabella

    ReplyDelete
  8. Deze outfit zou ik zelf ook zo dragen, supermooi. Ben vooral fan van de schoenen en de tas. Heb jij ook zo genoten van de zon dit weekend?!

    ReplyDelete
  9. Die slipons zijn zo gaaf!

    ReplyDelete
  10. mooie jas en gave schoenen :D haha maar ik ben vast niet de enige die dat nu zegt xD public's favorite!

    ReplyDelete
  11. Mooie look! Ik wil die slip ons ook zo graag!

    xo

    ReplyDelete
  12. leuke fotos en look zeg prachtig! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters