OUTFIT 13032014

13 March 2014

 photo xxxIMG_1243_zps1a5df0f6.jpg  photo xxxIMG_1264_zps8f70a8eb.jpg  photo xxxIMG_1255_zps57ce6d57.jpg  photo xxxIMG_1272_zps6557fe83.jpg
Top: Primark / Skirt: Paris2day / Shoes: New Look / Bag (tassen): Versus by Versace 


DUTCH: Van het weekend was het prachtig weer! Ik ging een ochtendje werken en in de middag kleedde ik mij om want we gingen foto's maken. Mijn lange (werk)broek ruilde ik in voor een rokje. Ik houd normaal niet van rokjes, omdat ik het niet lekker vind zitten, maar voor dit rokje maak ik een uitzondering. Hij is mooi en zit nog beter dan ik had verwacht. Door alle pailletten is het natuurlijk een eye cather, dus heb ik de rest nog erg rustig gehouden. Wie denkt dat ik alleen in zwart ben gekleed, heeft het mis. Ik houd absoluut van zwart en het liefst zou ik dat vaak dragen, maar kleur is ook nodig.


ENGLISH: Finally it's time to go bare legged again, because the sun is back in town!







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Dit staat je zo mooi! X

    laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  2. Erg mooi rokje!! Je hebt m ook heel leuk gecombineerd. Liefs

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijke zomerse outfit! staat je mooi!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Heel leuk dat rokje inderdaad, en mooie hakken! Heerlijk dat we weer met blote benen naar buiten kunnen he!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit heb je aan en erg mooi gedaan met de foto's! Ik zoek ook nog zulke schoenen ^^.

    ReplyDelete
  6. Mooi rokje. Staat je goed! En je schoenen zijn ook zo mooi!

    ReplyDelete
  7. Oelala! Mooie outfit en heerlijk met dit weer :)

    xo

    ReplyDelete
  8. Super cute!! Leuk rokje!!
    Fijn he, dat het weer lekkerder weer is?!
    xx
    Nathalie
    http://www.nathalie-kemna.nl

    ReplyDelete
  9. Wat een mooi rokje! Echt een leuke outfit! Helaas is het weer nu minder.

    ReplyDelete
  10. You beauty! Deze look staat je echt super!


    xoxo Iris
    A DASH OF FASH

    ReplyDelete
  11. Aaah wat een ontzettend leuke outfit vind ik dit, zou ik ook zo aan kunnen trekken! :)

    ReplyDelete
  12. Je rokje is geweldig! Hele mooie combi zo met het grijs! xx

    ReplyDelete
  13. WAUW, girl, you look fantastic. Echt, je ziet er prachtig uit.

    ReplyDelete
  14. Hoi!

    Zag je blog voorbijkomen bij de spam je blog van Wardrobe Diaries en kwam even een kijkje nemen! Prachtige outfit trouwens!!!

    Nog veel blogsucces!

    Laura - http://essentialhonesty.be

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters