OUTFIT 21032014

21 March 2014

 photo xx2011-03-18191643_zps88cec046.jpg  photo xx2011-03-18191721_zpsa60050d6.jpg  photo xx2011-03-18191725_zps7abc0d75.jpg
Jacket: Vintage / Jumper: Primark / Jeans: Zara / Shoes: Nike Free

Photos by Fenna M.

DUTCH: Afgelopen zaterdag sprak ik af met mijn vriendin Fenna. We kennen elkaar sinds we beiden de opleiding Communicatie volgden op Hogeschool Inholland en vorig studiejaar deden we beiden de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ondanks dat we al twee jaar niet meer bij elkaar in de klas zitten, zijn we nog steeds vrienden.

Voor een opdracht voor haar project (ze volgt het profiel Redactie en Mediaproductie) hadden ze het over mensen met angsten voor dingen. Natuurlijk dacht mijn vriendin aan mij. Ik ben namelijk sinds mijn achtste bang voor duiven. Dit komt doordat mijn oma ooit een duif in mijn gezicht heeft gegooid toen ik een kind was. Sindsdien ben ik ├ęcht bang voor deze vliegende ratten. En ja als Amsterdamse is dat nog steeds niet fijn. En ja, over de Dam lopen is voor mij niet charmant;-). Deze foto's zijn door haar genomen met haar camera en voor het artikel. Ik vond de foto's erg leuk om ze in een outfit post te gebruiken. 


ENGLISH: If you want to know one thing about me: I'm scared for pigeons. It all happend when my grandma threw one in my face when I was younger. My best friend wrote an article about that for school and she even took some pictures for that. 






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. Wat een mooie outfit! En fotos! Duiven vind k wel mooi maar bij mij hoeven ze ook niet heel dichtbij te komen hoor :P!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Mooie look weer, dat jack is zo gaaf! X

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  3. Ah leuke outfit en wat een leuke locatie ook!

    ReplyDelete
  4. Love the sneakers


    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, de ketting springt er echt uit! X

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit! En bang lijk je eigenlijk niet!

    ReplyDelete
  7. Mooie look meis! Deze sneakers zijn ook geweldig <3
    Duiven zijn harstikke lief :P

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. ☺

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. haha! Duiven en alles wat vliegt of veren heeft is echt doodeng!!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters