OUTFIT 24032014

24 March 2014

 photo blackoutfit_zps0e90de86.png  photo blackoutfitfashionblogger_zps8469d616.png  photo xxxxIMG_1562_zps6c3ad105.jpg
Vest: Paris2day / Jacket: New Look / Jeans: Pieces / Shoes: Koah / Bag: Unknown

DUTCH: Ken je dat? Dat je niet weet wat je aan wilt doen en dat je gewoon je favoriete kleding bij elkaar pakt en uit komt tot een outfit? Nou dit gebeurde mij precies. De schoenen draag ik misschien niet zo vaak, maar vind ze nog steeds erg leuk en de rest draag ik vaak. Een typisch Cana outfit als je het aan mij vraagt en zwart is het ook. Dat is duidelijk mijn favoriete kleur. Wat is jouw favoriete kleur?

ENGLISH: Sometimes it's easy when you don't know what you want to wear. Because you will end with your favorite pieces in one outfit!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Leuke outfit! Dat vest heb ik ook in het grijs;)

    x Laura

    ReplyDelete
  2. Super mooie outfit! En je haar is ook zo leuk! K vind grijs en blauw wel super mooi maar draag ook wel vaak zwart:P!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Heel leuk vest en wauw die tas!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  4. Superleuk! Ik draag ook heel vaak zwart, ik hou ervan :D x

    ReplyDelete
  5. Heel erg mooi! Ik hou van all black outfits <3.

    ReplyDelete
  6. Mooie outfit! Die tas is heel gaaf! X

    ReplyDelete
  7. Dit vest is zóoo gaaf, haha! ;)

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  8. Ik vind het een fijne outfit :)

    xo

    ReplyDelete
  9. Nice shag, can't say I love it but I do like your handbag.

    http://www.leathermadness.com/

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit! Leuke idee om een outfit bij elkaar te zoeken, ga ik ook eens proberen.

    ReplyDelete
  11. All black met fur en fringes, altijd goed!

    ReplyDelete
  12. Super toffe outfit! Jouw vest en tas matchen zoo goed! Zwart is ook zeker mijn lievelingskleur!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters