OUTFIT 27032014

25 March 2014

 photo xxIMG_1497_zpsa0904017.jpg  photo xxIMG_1522_zps8ec20d5f.jpg  photo xxIMG_1491_zps53d1bd3e.jpg  photo xxIMG_1526_zpsd12c24f0.jpg
Blazer: H&M / Top and jeans: Primark / Necklace: Luxurious Jewels / Shoes: Nike


DUTCH: Mijn goede voornemen van het jaar was om meer zwart te dragen. Ik weet dat het geen kleur en je het geen kleur mag noemen, maar ik doe het toch. Zwart is zeker mijn favoriete kleur. Een groot deel van mijn kledingkast bestaat uit zwart. In mijn kleding werkt het vaak met 80/20 regel; 80% zwart en 20% kleur. Dit geldt voor bijna alles in mijn kast. Ook voor mijn schoenen. De meeste schoenen van mij zijn allemaal zwart, omdat je het fijn kan combineren met alles zonder na te denken dat hoe het precies valt. Ik bestelde dinsdag mijn schoenen en voor ik het wist kwam ze binnen. Ik heb mijn sneakers bij Defshop besteld. Bij Defshop vind je de mooiste collectie Nike Roshe Run (hier). Daarnaast past mijn nieuwe ketting er ook goed bij. Ik ben ook een voorstander van zwart met een vleugje kleur! Wat is jouw favoriete kleur?


ENGLISH: I love black and I'm trying to wear it more often. On Tuesday I ordered these sneakers at Defshop. They came very soon in. Just before I knew it, I walked on these sneakers for the whole day. I already had one Nike Rosh Run and I'm getting addicted to sneakers oeps... Which Defshop sneakers would you choose?








WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

9 comments:

  1. De ketting staat super leuk met de schoenen.
    Ik wissel zelf graag af qua kleur.

    Gorgeous spring outfit!

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  2. Je statement necklace is zoooo mooi! Leuke ootd! X

    ReplyDelete
  3. Wauw de ketting in combinatie met het gestreepte topje staat echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit weer! K hou van zwart grijs en blauw:P

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Leuke look! Zo vallen de schoenen lekker op. Die trouwens perfect zijn!

    xo

    ReplyDelete
  6. Super leuk !!!

    lifeloveronline@blogspot.com


    ReplyDelete
  7. Ik ben ook echt gek op zwart, ik heb misschien wel een 90/10 kledingkast! Je roshe runs zijn tof :-)!

    ReplyDelete
  8. Mijn kledingkast bestaat ook uit veel zwart kleding. Zwart hoeft geen saaie kleur te zijn, je kan juist álles combineren met zwart! Je hebt er iig een leuke outfit van gemaakt en met een grote statement ketting op zwart laat de ketting enorm eruit springen! Ook je schoenen zijn tof!

    Liefs!

    ReplyDelete
  9. Daar heb je gelijk in! Zwart hoeft zeker geen saaie kleur te zijn. Bedankt ::-)!
    X

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters