NEW IN; IPAD MINI

4 April 2014

 photo IPADMINI_BLOGGER_FASHION_zpsb086df67.jpg
  photo IPADMINI_BLOGGER_FASHIONQ_zps0ec9d473.jpg



DUTCH: Als ik dit artikel op 1 april online liet komen, zouden jullie wellicht denken dat het mijn 1 april grap was. Maar gelukkig niet. Afgelopen maandag op 1 april werd het voor mij tijd om een iPad te kopen. Ik loop al een half jaar met idee om een iPad te kopen. Dit komt namelijk doordat ik vaak mijn laptop meeneem naar school. Tijdens mijn hoorcollege tik ik altijd mijn aantekeningen, omdat ik mijn eigen handschrift achteraf nooit kan lezen. Daarnaast zit ik ook vaak aan project en gaat mijn laptop ook mee.

Mijn vrienden hebben al een iPad en voor hen is het een grote opluchting; bijna nooit meer je laptop meenemen. Dat klonk voor mij als goud in de oren en maandag ging in de Mediamarkt in. Ik wilde eerst wachten op de BTW-vrije dagen van Mediamarkt, maar dat kan ik nog maanden wachten. Ik kocht daarbij zo'n handige toetsenbord van Logitech. Afgekeken bij vriendin Alyssa zag ik dat het ideaal is. Een toetsenbord is niet echt goedkoop. Je betaalt €79,95 maar dan heb je ook wat. Het is een toetsenbord dat ook als beschermhoes dient; twee vliegen in één klap.

Ik denk dat ik mijn iPad vaak zal meenemen. Ook lekker handig om zo te bloggen op de bank. Af en toe mag jij ook jezelf verwennen met iets anders dan kleding vind je niet?



ENGLISH: Finally! It's was about time. I was thing for an iPad for months and on Monday I bought one. Yes on the first of April. Instead of bringing my laptop everything to school with me, I can take my iPad with me!






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookand Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. Gaaf! Ik zit ook te denken om een ipad te nemen.. Zo'n loodzware laptop meedragen iedere dag is echt vreselijk:P
    xx
    The Stylish Confessions
    Enter my Chloé inspired bag GIVEAWAY


    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha zo'n laptop meenemen is echt loodzwaar, een iPad is een ideale oplossing!

      Xx

      Delete
  2. I am still thinking about new iPad mini, he looks such little and confortable for everyday. Love it!

    ReplyDelete
  3. Lijkt me heel handig om naar mijn Macbook ook een iPadje te hebben, zeker als je hem een dagje mee moet nemen!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  4. ik heb er ook een sinds een paar weken en het is zo handig! Ik heb een hele leuke app tip: noteshelf :)
    toevallig schrijf ik er ook een artikel over op m'n blog vandaag!
    Liefs Rhoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zal vandaag een kijkje nemen op je blog, ben benieuwd naar je artikel! Ik zal wellicht ook de apps delen voor een iPad :)

      X

      Delete
  5. Heerlijk aankoop! Ik zit er zelf ook over na te denken maar ik kan toch meer met mijn laptop (photoshop enz). Ik heb dat allemaal nodig op school. Ik ga in Oktober naar Amerika en mocht ik dan 300 dollar over hebben neem ik er misschien ook wel eentje mee. Geniet van je aankoop! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb gelukkig geen Photoshop nodig voor mijn studie (snap ook helemaal niks van Photoshop haha). Ik zal hem vaak gebruiken voor hoorcolleges en kleine opdrachten. Voor grote opdrachten als project, denk ik dat ik wel voor mijn laptop ga.

      Wat leuk dat je naar Amerika gaat, hopelijk hou je daar een bedrag over een iPad!

      X

      Delete
  6. Gelijk heb je! Lijkt me superhandig! :)

    ReplyDelete
  7. Ahhh, superchill! Veel plezier ermee, al komt dat vast wel goed! :)

    ReplyDelete
  8. Ideaal en wat handig zo toetsenbord dat gelijk een hoesje is!

    ReplyDelete
  9. Aah een vriendin van mij heeft ook een iPad mini. Zo'n handig ding! Schoolopdrachten kun je er op maken, teksten doorlezen en markeren, boeken lezen, internetten. Perfect formaat. Veel plezier er mee!

    Margo | margoblanche.com

    ReplyDelete
  10. Wat super! Lijkt me echt ontzettend handig!

    ReplyDelete
  11. Lijkt mee heel praktisch, zo'n iPad! X

    ReplyDelete
  12. Superfijn, en het is zo'n mooi ding !! x

    ReplyDelete
  13. Ik ben ook nog steeds dol op mijn ipad. Super makkelijk :)

    xo

    ReplyDelete
  14. kwijl kwijl ;) ik zit dus met precies hetzelfde, altijd een grote zware tas mee!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters