NEW IN; LA VIE EST BELLE OF LACÔME

12 April 2014

 photo Lacome_lavieesteBelle1_zpse4612ab8.jpg  photo Lacome_lavieestBelle2_zps73b1fcfa.jpg  photo Lacome_lavieestBelle_zps2a76b988.jpg
Photos: private


DUTCH: Na zes dagen niet bloggen, zijn we weer terug! De tentamens zijn eindelijk voorbij. Nu kunnen we weer het bloggen oppakken. Het heeft voor ons veel gekost om het wat 'los' te laten, maar we zijn weer terug. We hopen dat we dit weer goed kunnen maken met dit nieuwe geurtje.

Een paar dagen geleden kwam de postbode langs om het geurtje La vie est belle van Lancôme te brengen. La vies est belle betekent eigenlijk 'het leven is mooi' en zo is dat ook met dit geurtje. Het is een geurtje dat maar twee spuiten nodig heeft op een dag en je ruikt het de hele dag door; heerlijk. Hij is misschien zwaar voor sommigen (niet voor ons hoor, daar houden we wel van) en lekker zoet.

Aangezien wij (bijna) alles met elkaar delen zijn we erg benieuwd hoe we dit lekker geurtje thuis gaan delen. Wat als we allebei het geurtje op willen? Oew dat wordt nog even nadenken.. Het geurtje kun je hier vinden. Wat is jouw favoriete geurtje?


ENGLISH: The mailman deliverd this delicious fragency of Lacôme calles La vies est belle. We are in love with it. It smells so lovely!







WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin





Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram


15 comments:

  1. Wauw, ik ken de geur niet maar het flesje alleen al ziet er mooi uit!

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  2. Oeh heerlijk zown nieuw geurtje!

    ReplyDelete
  3. Dit luchtje is zo lekker! Wil 'm ook nog steeds kopen, alleen de prijs :(
    Was ik maar bijna jarig haha

    xx

    ReplyDelete
  4. Hij ruikt ook heel lekker! Ik heb hem met kerst aan me beste vriendin gegeven. Ik draag altijd Chanel :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Ik kende de geur nog niet, maar nu ben ik benieuwd. De geuren van Lancôme vind ik vaak erg lekker.

    ReplyDelete
  6. oeeeeh leuk review! ik follow je nu op bloglovin! follow back maybe?

    ReplyDelete
  7. Super mooie foto's! Ik kende hem ook nog niet, maar het klinkt erg lekker!

    ReplyDelete
  8. Jullie blog is echt heel tof! <3

    ReplyDelete
  9. Ik ben heel benieuwd hoe die ruikt. Klinkt in ieder geval lekker;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  10. Ben erg benieuwd hoe deze ruikt, misschien wel iets voor mijn vriendin! Bedankt voor de tip!

    ReplyDelete
  11. Vind het ook een heerlijk geurtje! Inderdaad wel wat zwaarder, maar af en toe kan dat wel ;)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters