OUTFIT 02042014

2 April 2014

 photo xxIMG_1619_zps0101d7a8.jpg  photo xxoutfithazal_zps8a17147a.png  photo xxIMG_1676_zps6f8d4ae0.jpg  photo xxIMG_1660_zpsed814fcc.jpg
Jacket: Vintage / Top: Monki / Jeans: Zara / Shoes: H&M 

DUTCH: Nu ik dit tik hoor ik eigenlijk te leren. Of ik kan het ook een zelf ingeplande pauze noemen. Zoals jullie wellicht is opgevallen verschijnen en er weinig update de laatste tijd op onze blog. Dit komt omdat ik, maar ook Cana in een deadline- en tentamenperiode zit. Dat betekent voor mij dat ik moet minderen met de dingen die ik echt leuk vind: bloggen, sporten, mijn vrienden zien en werken. 

Om het te hebben over mijn outfit. Dit jasje is echt een eyecatcher. Dat 'ie groen is en een kerst-sfeer heeft, vind ik niet echt. Af en toe hou ik wel van Geer en Goor in mijn kleding (als het maar niet te veel wordt). Eens in de zoveel tijd haal ik hem van mijn kledingrekje vandaan en is het tijd dat 'ie weer gezien mag worden. Ik droeg daarbij veel zwart en wat meeneemkleur voor in mijn outfit. Deze outfit droeg ik afgelopen zondag toen ik gezellig een high tea had van mijn moeder. Mijn moeder was een tijdje geleden jarig en na lang uitstellen gingen alle zussen en nichtje Rojda mee om een gezellig middag te hebben met ze allen. Hou jij van glitters in je outfit?


ENGLISH: Time for glitter in this outfit. I wore this jacket this weekend when I had a high tea with the family! 











WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin





Follow us on: BloglovinFacebookand Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Wat een mooi (groen) jasje! Staat je heel goed:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie outfit leuk jasje! Succes met school enz!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Erg mooie outfit ! Je jasje is super leuk !! X Denise

    ReplyDelete
  4. Onwijs mooi gecombineerd! Dat jasje en die schoenen.. <3

    ReplyDelete
  5. Jasjes valt inderdaad heel erg op! Ik vind hem leuk :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Super mooi jasje chick! Succes met jullie tentames <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's en je jasje blijft zó leuk! En beiden héél veel succes met de tentamens en andere deadlines, you can do it <3

    ReplyDelete
  8. Wat een gaaf jack! Echt een eyecatcher!

    ReplyDelete
  9. Ah jullie dragen alle twee echt een super jasje!

    XO

    ReplyDelete
  10. Ik vind dat vest je zo leuk staan, succes met leren meiden! X

    ReplyDelete
  11. Wauw, een heel mooi jasje! Veel succes met je tentamens! x

    ReplyDelete
  12. Ik blijf fan van het jasje, leuke outfit

    ReplyDelete
  13. Wat een mooi jasje! Die foto van jullie beide is zoo leuk!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  14. Allebei weer een prachtige outfit :)
    Xxxx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters