OUTFIT 06042014

6 April 2014


 photo xxxxIMG_1730_zpsbfd6d089.jpg  photo xxxxxIMG_1692_zps5f996b43.jpg  photo xxIMG_1699_zps1fa2af1b.jpg
 photo xxxxIMG_1731_zpsb369dd88.jpg
Jacket: C&A // Jean : Only //Schoes: Sacha//T-shirt: H&M



DUTCH: Een tijdje geleden vertelde ik dat het wat minder zou doen met alles. Ik heb jullie advies ook opgevolgd en dat inderdaad gedaan. Zo ben ik ook gestopt met werken, omdat ik dat gewoon niet redde. Het is voor mij nu alles geven en wachten totdat het zomer is. Dan kan ik ├ęcht genieten! Voor nu is het alleen leren, thuis zitten en nog eens leren. Ik tel de dagen af!

ENGLISH: Another day, another outfit!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin



Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Aah wat een leuk jasje! En dat van de C&A! Vind 'm erg mooi staan bij je jeans.

    X

    ReplyDelete
  2. Klinkt als een verstandige keuze meid.
    Je ziet er erg leuk uit.
    Jasje staat mooi met de jeans en laarsjes.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuk jasje ! X Denise

    ReplyDelete
  4. je jasje is echt super leuk! x


    www.theycallmetrue.com

    ReplyDelete
  5. Wat een toffe foto's weer ^^

    ReplyDelete
  6. Nice jacket


    XX
    www.lauralexo.com

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie outfit! En wat knap dat je die stap hebt gemaakt en voor jezelf kiest!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk jasje en gave boots! Knap dat je die beslissing hebt gemaakt. En succes nog met je studie!

    ReplyDelete
  9. Leuk jasje!! Goed dat je deze beslissing heb gemaakt, succes met je studie chick.

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. ☺

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's! Met name die jas springt er echt uit!
    Nog op zoek naar leuke fashion items?
    Kijk dan eens op www.fasha.nl, je zal er geen spijt van krijgen.

    ReplyDelete
  11. wat een prachtig jasje, heel fleurig!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters