OUTFIT 17042014

17 April 2014

 photo xxIMG_1912_zps6b241e24.jpg  photo xxIMG_1928_zps6e40115c.jpg  photo xxIMG_1931_zps57a7bb39.jpg  photo xxIMG_1926_zps3d4a555c.jpg
Blazer: WE / Top & Jeans: Primark / Shoes: H&M 


DUTCH: Sinds de dag dat ik was begonnen met bloggen, kijken mensen altijd naar ons als we 'even foto's schieten'. Vooral op drukke plekken en plekken waar niemand naar toe gaan bijvoorbeeld in onze buurt, staan mensen vaak stil als we bezig zijn voor onze blog. Deze twee personen vonden het leuk en verdienden samen een plekje in mijn outfit post. 

Ik kan mij nog herinneren dat ik de vorige keer mijn haren haar gekruld maar dat er een heftige storm was in de stad, dit keer was dat gelukkig niet zo. Ik zocht de drukte op en daar stond ik; midden op een druk plein in hartje van Amsterdam. Ik kon geen beter plek bedenken voor deze outfit. Wat vinden jullie ervan als mensen bij jullie op de foto willen staan? PS: over drie maanden word ik al weer 22! Wat gaan de tijd snel zeg. Ik ben benieuwd wat dit jaar mijn verjaardagscadeau wordt. Vorig jaar kreeg ik onverwachts een verjaardagscadeau haha.


ENGLISH: Since the day I started with blogging, there were always people who want to be on the picture of just look at you when you are shooting, well these people on the picture above was exactly like that. They deserved a place in my outfit! 








WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin




Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. Wat een heerlijke vrolijke foto's! X

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit! en wat leuk die mensen bij je op de foto das vet lief :)!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Heel leuk jasje! En wat grappig dat ze op de foto met je wilden! XO

    ReplyDelete
  4. Krullen staan je zo leuk! Mooie outfit ook!
    Haha ooh herkenbaar, meestal vragen ze voor welke krant het is en dat ze niet op facebook willen verschijnen terwijl ze niet eens op de foto staan haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja krant of website. Ik heb een keer gehad dat iemand vroeg of we van PowNed waren haha!

      X

      Delete
  5. nice jacket !! ;-))

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super mooie foto's! Love your style

    ReplyDelete
  7. Ik vind je jasje erg mooi ! X Denise

    ReplyDelete
  8. Wauw, die krullen staan je goed. Ik herken het helemaal van die mensen. En ze zeggen allemaal: je ziet er goed uit of je staat er leuk op:p

    xx Laura

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke outfit, vooral een heel mooi jasje!
    Ik ken dat wel, dat mensen je aan kijken als je outfit foto's maakt. In het begin vond ik dat altijd zo vervelend en awkward maar nu maakt het mij eigenlijk niet meer zo heel veel uit haha. xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vind het nu helemaal niet vervelend, juist leuk als ze kijken of op de foto willen haha!

      X

      Delete
  10. Je jas is zo gaaf! En gelukkig pas over 3 maanden, ik al over 2 weken! Ik vind 21 een veel mooiere leeftijd haha! x

    ReplyDelete
  11. Gave look, dat grijze topje ziet er heel mooi uit, goede basic! :) En haha, ik herken het helemaal dat mensen met je op de foto willen of verward gaan staan kijken dat jij midden op straat staat te poseren. Liefs

    ReplyDelete
  12. Wat is Amsterdam toch een mooie stad hè. Het leuke aan je verjaardag is eigenlijk dat je nooit precies weet wat je krijgt. Net als in de hele jonge jaren, gedurende kerst en sinterklaas bijvoorbeeld :)

    ReplyDelete
  13. Je haar zit heel mooi! Ik vind het eerder vervelend als mensen een opmerking maken. Verder hoor ik veel meer leuke complimentjes!

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opmerkingen negeer ik, ik trek er gewoon niets van aan haha!

      X

      Delete
  14. Zalige outfit, ben vooral fan van je jasje!
    Liefs, Annelies

    Bedankt voor je reactie op mijn blog! :)
    http://loveand-laughter.blogspot.be

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters