OUTFIT 21042014

21 April 2014

 photo xxIMG_2180_zps6835566d.jpg
 photo xxIMG_2159_zps804e095c.jpg  photo xxIMG_2223_zps97905a12.jpg  photo xxIMG_2217_zpsb3ee2271.jpg
Coat en Jacket: New Look / Top: Modemusthaves / Skirt: Primark / Shoes: H&M 


DUTCH: Zaterdag was mijn middelste zus Rojin jarig. We gingen even boodschappen doen, foto's maken en daarna door naar haar verjaardagsfeesje. Het zonnetje schijnt weer in de drukke stad en dat is ook een moment om foto's te nemen. Terwijl een ander drukte vermijdt en outfit foto's maakt in hun tuin/schutting, zoek ik de drukte op! Ik kan niet wachten totdat het echt warm weer wordt, zodat ik mijn rok met blote benen aan kan. 


ENGLISH: I wore this outfit last Saturday on the birthday of my sister Rojin. I love this city!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. nice look ;]]


    i invite to me too :
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je zus! Leuke outfit :) xx J

    ReplyDelete
  3. wow! i love the outfit! Nice coat!

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Je ziet er goed uit :)

    xo

    ReplyDelete
  5. Prachtige outfit!
    En nog gefeliciteerd met je zus :)

    XO

    ReplyDelete
  6. Super toffe outfit! Echt leuk die twee jacks! xx

    ReplyDelete
  7. Prachtige outfit staat je mooi!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Wat leuk die 2 jasjes over elkaar heen! Echt een leuke look! x

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie outfit zeg! Nog gefeliciteerd met je zus trouwens! :)

    ReplyDelete
  10. Nog gefeliciteerd met je zusje dan! Het weer is er de laatste dagen ook echt naar om even lekker de drukte om te zoeken, al helemaal in een stad als Amsterdam :)

    ReplyDelete
  11. Ik vind dit soort foto's altijd zo leuk! Mooie outfit ook, prachtige rok!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  12. Nice outfit! Stoer en stijlvol!

    x Claudia

    www.allthatmatters.tk

    ReplyDelete
  13. Leuk jasje dat je aanhebt!
    Liefs, Annelies

    http://loveand-laughter.blogspot.be

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters