OUTFIT 25042014

25 April 2014


 photo xxxIMG_2276_zpsf06e046b.jpg  photo xxxIMG_2252_zpsed9affa2.jpg  photo xxxIMG_2266_zps2fd6eb1f.jpg  photo hazaloutfit_zpsfd9be107.jpg Jacket: Vintage / Blouse: Zara / Jeans: Primark / Shoes: Betty London 


DUTCH: Ik heb de afgelopen dagen even een dipje gehad en dat was te merken. Ik had de kracht niet voor om te bloggen. Ik vind en blijf het moeilijk om onze blog soms wat los te laten en meer mijn rust te nemen. Gelukkig zal het morgen (als jullie dit lezen) Koningsdag zijn. Ik moet er aan wennen hoor, Koningsdag te zeggen in plaats van Koninginnedag. Vorig jaar kon ik het ook niet, er zit gewoon heel veel herinneringen aan Koninginnedag. Maar soms moet je verder gaan, net zoals mijn dipje. Daarom kijk ik erg uit naar zaterdag. De dag van feesten, genieten, vrienden, spulletjes kopen, eten en drinken met vrienden. Ik kijk er nu al naar uit. 

Over mijn outfit gesproken is dit echt een Hazal outfit; skinny jeans, blouse, leren jas en fijne enkellaarzen. Mijn jas kocht ik tevens een aantal jaar geleden voor een koopje op Koninginnedag met kaartje en al en is tot de dag van vandaag mijn beste aankoop! Wat zijn jullie plannen met Koningsdag?


ENGLISH: Tomorrow it's Kingsday! I just can't wait, I'm forward since days for this day. I also wear my vintage jacket which I bought a couple years a go at Kingsland.








WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin




Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Ik weet precieswat je bedoelt met een dip! Ik heb het gevoel dta ik de hele winter in een dip gezeten heb.. Je outfit is heel leuk, je jasje is zoo mooi!

    ReplyDelete
  2. Gave outfit! Heel veel succes dit weekend. Zo'n dipje is vervelend. Je kan het meid <3

    ReplyDelete
  3. Mooie fotos meid! Over je dipje, alleen lekker bloggen als je er echt zin in hebt, dan komen de leukste blogs:D
    xx
    The Stylish Confessions

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit en ook leuke foto's!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Ik vind je laarsjes ook erg leuk! Hopelijk kun je morgen lekker genieten van koningsdag! Veel plezier alvast in ieder geval! :)

    ReplyDelete
  6. Die blouse is heel gaaf!

    xo

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's chick! Je ziet er weer leuk uit <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  8. Ooh zoo herkenbaar! Ik vind het ook maar niks die naamsverandering en dan ook nog een andere dag? Echt ben het er niet mee eens maar ja we moeten maar mee gaan met de tijd vrees ik ;)

    Have fun morge!

    Liefs,

    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  9. Echt een super leuke outfit! En erg mooie foto's. Veel plezier vandaag :) xx

    ReplyDelete
  10. Ik snap heel goed wat je bedoelt met die dip, die heb ik de laatste tijd ook met bloggen.. In ieder geval, leuke outfit! Ik vind je schoenen erg mooi.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters