FOOD: PASTA SALADE MET PESTO EN KIP

19 May 2014

 photo kippestosalade_zps459329c2.jpg



DUTCH: Meestal op vrijdagavond eet ik altijd wel vaak een maaltijdsalade van de Albert Heijn genaamd Italiaanse kip. Waar ik altijd de olijven eruit haal en nooit een hele dressing erover heen gooi. Dat is omdat ik niet van te veel houd. Zoals te veel brood beleg, te veel saus, te veel zout, te veel dressing etc. Helaas is de pasta die erin zit ook niet volkoren. Dat maakt het gauw 75 tot 100 calorieën meer. Precies een reden waarom ik het ook vaak zelf wil maken. Maar dan op mijn manier. Het recept volgt:

Wat heb je nog?
  •          Volkoren pasta
  •          Groene pesto
  •          Tomaatjes
  •          Komkommer
  •          Slamelange of rucola
  •          Pijnboompitten / zonnepitten
  •          Kaas snippers (liefst Parmezaanse kaas)


Mijn recepten zijn altijd simpel en niet te veel poespas. Het gaat als volgt: je zorgt dat je eerst je pasta gaat koken. Ondertussen kan jij je kip kruiden met paprikapoeder, zwarte peper en zout. De kip kan je grillen in een grillpan. Daarna zorg je de dat je de tomaatjes en komkommer in stukken snijd. Als laatst maak je een zakje sla of rucola open en stop je dat in een kom. Zorg goed dat je de pasta af laat koelen en dat je de pesto er doorheen roert.  Voor je het weet heb je zelf een heerlijk gerecht klaar gemaakt waarvan ik zeker weet dat iedereen gaat smullen!



ENGLISH: It's time for my favorite pasta again. This is what I call: yummy in tummy!






WITH LOVE,

H



Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

13 comments:

  1. Ik ben gek op kip en pasta, dus dit zal zeker één van mijn favorieten worden! XO

    ReplyDelete
  2. Love it, dit ga ik deze week zeker maken, thanks girls! X

    ReplyDelete
  3. Mmm ziet er zo lekker uit!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  4. Hmm ziet er lekker uit! Zeker met dit weer :)

    ReplyDelete
  5. Oh, hier heb ik nu echt zin in! Kip, groene pesto en pasta: my favorite :) xo

    ReplyDelete
  6. hmm ziet er goed uit zeg! liefs x

    ReplyDelete
  7. Looks gooood! Nu heb ik daar zin in hihih xxx

    ReplyDelete
  8. ziet er echt super lekker uit!

    ReplyDelete
  9. Ooh, yuuuum! Ik eet zo graag italiaans!
    Liefs, Annelies

    ReplyDelete
  10. Ik hou tótaal niet van salades!! Maar dit klinkt echt lekker. Misschien ga ik het zelfs nog wel proberen, haha.

    ReplyDelete
  11. Yummy, yummy! That must be really delicious! :)

    ReplyDelete
  12. mhm ziet er heerlijk uit, krijg er honger van!
    x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters