HAPPY BIRTHDAY CANA

31 May 2014

 photo xxSAM_0035_zps3c73b5be.jpg  photo SAM_0040_zpse2014bf2.jpg  photo samsungnxmini2_zpsd0e23587.jpg  photo samsungnxmini_zpsc799f54b.jpg
First two pictures with the Samsung NX Mini and the last two with our Canon. 


DUTCH: Hiep Hiep Hoera, Hiep Hiep Hoera. Ja, ik ben vandaag jarig! Op deze zonnige zaterdag ben ik een jaar ouder geworden. Ik blaas vandaag 24 kaarsjes uit. Haha het is gek dat ik dat nu schrijf, want ik word altijd wel jonger geschat. Zelfs jonger dan Hazal... Oeps. Dat heb ik van mijn moeder haha. Goede genen. Gisteren ben ik lekker met vrienden en oude collega's wat gaan drinken en eten. Vandaag ga ik even studeren en hopelijk kan ik de avond gezellig met Hazal eten. Ik vier het een ander keertje met de familie, want ik wil mij nu even goed inzetten voor school.


Daarnaast ontvingen wij een tijdje terug een mail of wij de Samsung NX mini wilden uittesten. Maar natuurlijk willen wij dat. Het is voor ons belangrijk dat wij alleen producten reviewen waar wij ook echt achter staan. Zo sta je wel vast achter je mening. Wat is nou het beste om de Samsung te testen via een aantal verjaardagsfoto's?

Wij ontvingen de camera van de week. Het viel als eerst dat het een verwisselbare lens heeft. De meeste camera's die vrij weinig wegen hebben dit niet. Vooral met een verwisselbare lens heb je beter kwaliteit, omdat je zelf in kan stellen met je handen dan een standaard knopje.

Het mooie aan deze camera is dat het een WiFi functie heeft. Dat betekent dat jij mooie kwalitatieve foto's gelijk online kan delen. Dat is nou net ideaal aangezien wij maken de hele dag door foto's plaatsen via onze sociale kanalen.

Of wij tevreden zijn met de camera? Ja zeker. Hij is licht in verhouding met onze spiegelreflex camera en maakt mooiere foto's dan we hadden verwachten. Het heeft een verwisselbare lens en hij zou zeker ook ideaal zijn om te filmen omdat je de achterkant om hoog kan plaatsen. Helaas maken wij zelf nu geen films, anders zou dat wel fijn zijn. Hij is echt ideaal voor om je vakantie foto's vast te leggen of als je een dag zoveel foto's maakt.

Zit er ook minpunt achter?  Nee niet, het enige wat je niet hebt is dat je tijdens het fotograferen niet je achtergrond wazig kan krijgen. Maar dat is een kwestie van een portretlens erop zetten.


*dit is GEEN advertorial


ENGLISH: Guess what? It's my birthday! I turned 24 today. Let's enjoy this beautiful day!







WITH LOVE,

C



Follow on Bloglovin





Follow us on: BloglovinFacebook, and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

12 comments:

  1. Gefeliciteerd! En wat heb je een leuke outfit aan! Veel succes met studeren vandaag :) xx

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Cana! Love the camera :)

    ReplyDelete
  3. Van harte gefeliciteerd, hele fijne dag vandaag!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Wel jammer dat je aan school moet werken op je verjaardag.. xx

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat sta je mooi op die foto's!! Gefeliciteerd!!! X

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd meis :D! En wat gaaf van die camera ziet er ook super uit :)!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  7. Aah nog gefeliciteerd :D

    xo

    ReplyDelete
  8. Nog gefeliciteerd! En wat een leuke outfit! x

    ReplyDelete
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En wat tof dat jullie de camera mochten testen, de foto's zijn leuk geworden!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  10. Klinkt als een fijne camera en nog gefeliciteerd! xo

    ReplyDelete
  11. Nog van harte gefeliciteerd en wat een mooie foto's!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters