OUTFIT 02052014

2 May 2014

 photo modemusthaves_bloggers_zps0bfd24e2.jpg  photo Reiger_zps713823c3.jpg  photo modemusthaves_bloggers1_zps49da4455.jpg  photo HMslipons_zpsaa6d48d8.jpg
Blazer: Paris2day / Top: Modemusthaves / Jeans: Zara / Shoes: H&M / Necklace: Primark

DUTCH: Terwijl het nu meivakantie is, moet ik eerlijk toegeven dat ik niet echt vakantie vier. Gisteren heb ik nog een ochtendje aan project gezeten met mijn lieve vriendinnen op school. Het scheldt dat ik dit jaar gewoon zelf mag kiezen met wie ik in de groep wil en voor nu koos ik met twee van mijn lieve vriendinnen, Belinda en Shammah. Ik was samen met vriendin Belinda daarna naar de markt gegaan om lekker wat fruit en groente in te slaan voor een koopje. In de avond bakten we banenbrood (recept volgt nog) en dronken we veel muntthee onder heel veel geklets met zus Cana.

Nu je dit lees op vrijdagochtend, ga ik voor een ander vak, Documentaire Maken mijn zus filmen bij ons thuis voor onze documentaire. Kortom zelfs tijdens mijn meivakantie heb ik erg druk met school, werk, beetje sporten en amper vrije tijd. Maandag wil ik wel naar bevrijdingsfestival gaan met vrienden. Dan neem ik wel even lekker mijn rust! Hoe ziet jouw vakantie eruit? Plan je dat ook vol met schoolopdrachten in of geniet je lekker van je rust?

Dit is trouwens mijn eerste outfit met de H&M slipons! Ze zijn zeker mijn favoriete schoenen en ik draag ze best wel vaak. Heerlijke schoenen en nog zo mooi ook.


ENGLISH: It's the first time I wear these H&M slipons in an outfit post on our blog. I normally wear them a lot because they are comfy and beautiful!




WITH LOVE,

H



Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Wat een leuke outfit! Vooral de schoenen zijn heel mooi!

    ReplyDelete
  2. Hele leuke outfit! Erg mooi die blazer

    xoxo Mireille
    dresslikemi.com

    ReplyDelete
  3. Die blazer staat je zo leeeuk! En wat chill dat je zelf je project partners kan kiezen, daar kijk ik ook naar uit haha. X

    ReplyDelete
  4. Wat zie je er weer leuk uit! Super grappig die foto er tussendoor van die ooievaar haha.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit en super mooi jackje!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. ik vind je schoenen echt heel leuk! x

    ReplyDelete
  7. wauw je shoes zijn super leuk! liefs en een goed weekend x

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke blazer!

    xo

    ReplyDelete
  9. Je schoenen zijn erg leuk bij de outfit! Die foto met die gans (?) ertussen is ook leuk gevonden, haha. Leuke outfit!

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's ...die reiger :) Ik ben fan van je schoenen ....die moet ik ook hebben hihihih!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  11. Je slipons staan je super! En vind je vest zo gaaf! x

    ReplyDelete
  12. Ik herken het helemaal, niet echt meivakantie haha! Super leuke outfit, je slipons zijn top!

    ReplyDelete
  13. Leuke outfit! Je schoenen zijn erg tof x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters