OUTFIT 08052014

8 May 2014


 photo xxxxxxxxxvintage_zps80ea1a12.png  photo xxxxxxIMG_2765_zps3991ffd6.jpg  photo xxxxxxIMG_2762_zps26abdc02.jpg Top: Vintage  / Pants: H&M / Shoes: Primark

DUTCH: Vandaag heb ik mijn koningsdag outfit aan; leren broek en mijn mooie glitter trui. Super trots ben ik op mijn aankopen. Vandaag had ik het super druk met verschillende afspraken door de stad, ik ben op plekken geweest waar ik soms jaren niet ben geweest, soms kan ik zo genieten van het reizen door mijn eigen stad. Op verschillende plekken komen, nieuwe winkels en leuke eettenten ontdekken, waar je nooit in eerste instantie aan had gedacht op zo’n plek. Na mijn afspraken kreeg ik onwijze honger, mijn laatste eetmoment was mijn ontbijt om 8 uur ’s morgen en na het bekijken van mijn horloge was het al 2 uur in de middag, door de stres heb ik vergeten om eten mee te nemen, dus ging ik even snel langs een baker om een kleine speltbol met vijgen en noten te kopen en bij De Tuinen een Health bar (naked cashew cookie) en na mijn maag te hebben gevuld, ben ik direct na huis gegaan om te leren en verder mijn maag te vullen met wat eten dat ik thuis kon vinden. 

ENGLISH: In this outfit I wear my latest purchases of Kingsdag! So lovely that I made just one whole outfit of it. 

 
WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. Ik vind die leren broek je heel mooi staan! X

    ReplyDelete
  2. Wat zie je er weer super leuk uit ^^.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke outfit! En ook erg mooie foto's. x

    ReplyDelete
  4. Heerlijke outfit! Ik vind die top echt prachtig!

    xx Sonja

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat een mooie outfit! Die top is gaaf :) x

    ReplyDelete
  6. Stunning outfit! over-sized glittering top is way out of the ordinary top, surely will make heads turn.

    Maybe you could also visit my site. Just click the link below. Thanks! :)
    fashion

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters