OUTFIT 16052014

16 May 2014


 photo xxIMG_2698_zps03e78d7c.jpg  photo xxIMG_2682_zps34204c93.jpg  photo xxIMG_2716_zpscf2a6bab.jpg Blouse: Vintage / Jeans: Primark (ripped it after that) / Heels: New Look / Necklace: Fashionology


 DUTCH: Een tijdje terug deelde ik met jullie de foto’s van onze Koningsdag aankopen. Ik was super enthousiast over een blouse die ik had gekocht. Hij was erg goedkoop, zat goed, was mooi qua kleur en was goed te combineren met veel kledingstukken uit mijn kast. Missie geslaagd zou je zeggen. Totdat ik van de week foto’s ging nemen en ik twee spuitjes parfum spoot in mijn nek/trui. Terwijl ik dit nooit heb, begon een nachtmerrie voor mijn trui. Mijn parfumspuitjes eindigde in twee vlekken die ik er niet uit kreeg. Na de foto’s schakelde ik de hulp in van moeder en die deed iets heel onhandig; ze wilde mijn trui herstellen met water en een vleugje bleek, kortom: SOS RAMP. Mijn mooie blouse wacht nu op mij totdat ik de tijd vind om kledingverf te kopen. Voor nu kan ik zeggen dat mijn blouse flink is verpest en wacht totdat ik er goede oplossing voor heb. In deze outfit draag ik hem, toen nog goed (met twee parfumspuitjes) in mijn outfit. Daaronder mijn fijne hakken van New Look.

Gisteren had ik een presentatie voor alle studenten uit mijn studiejaar. Zoals jullie wellicht weten, werd een tijdje geleden de documentaire Business Bloggers opgenomen en daar vertelde ik mijn verhaal over bloggen en het vinden van je creativiteit. Bij mijn opleiding is creativiteit enorm belangrijk en dat bracht ik onder de aandacht. Ik was erg nerveus daarvoor, maar dat verliep mij veel beter af zonder dat ik het had verwacht. Nu verwacht ik wel dat de studenten die gisteren in de zaal zaten en die allemaal een visitekaartje meekregen, nu wel een bezoekje brengen aan Sisters and Sisters. Wellicht dat ze dit artikel wel lezen… Heb jij wel eens iets moois gekocht dat eindigde in een complete ramp?

 ENGLISH: With Kingsday I purchased this blouse and it’s one my favourite one. Too bad it turned in a disaster. I had some parfum spot on it and my mother made it worse. Now I need some time to fix that...



WITH LOVE,

H



Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

12 comments:

  1. Hele leuke outfit! En zonde van je blouse, maar gelukkig was 'ie niet zo duur anders zou het een nog grotere ramp zijn geweest, haha! Gelukkig kun je het nog oplossen met textiel verf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dat is waar, nu maar op zoek naar goede textielverf!

      Delete
  2. Mooie outfit ! Ik vind je blouse erg mooi ! X Denise

    ReplyDelete
  3. Aah wat balen zeg dat je er vlekken in hebt gekregen! Hopelijk zie je er niets meer van na het verven.. !
    Leuke outfit, toffe broek en sandaaltjes!

    ReplyDelete
  4. Wat zondee van die vlekjes hopen dat verf de oplossing is :)! Mooie outfit heb je aan!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Prachtige foto's en outfit <3 Je hakken zijn echt mooie eye catchers!

    ReplyDelete
  6. Wat onwijs zonde! Hopelijk gaan ze weg door het verven, heel slim idee! Wel een leuke look!

    ReplyDelete
  7. Heel leuke outfit en mooie foto's! wel jammer van je blouse, vreemd dat die parfumplekjes er niet gewoon uit zijn gegaan

    X Sara

    ReplyDelete
  8. Mooie look! Leuke blouse!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters