THE SISTERS DIARY; 5

26 May 2014




Eens in de twee weken verschijnt er een sisters diary op onze blog. Hierin laten we veel meer zien dan dat er online komt op Instagram. Op Instagram komt veel online staan, maar niet alles wordt online geplaatst. Daarvoor biedt The Sisters Diary een uniek plekje aan om meer van ons te zien dan outfit's etc op onze blog. 


 photo xxx4_zpsf684f367.jpg

H: Vorige week mocht ik, Hazal een presentatie geven aan mijn medestudenten. Ik gaf een presentatie over mijn blog en hoe je bezig kunt zijn met creativiteit. Creativiteit is een belangrijk onderdeel van mijn opleiding. Daarnaast liet ik nog ook mijn documentaire zien aan een volle zaal. 

Ook ben ik weer begonnen met springtouwen. Ik had er laatst eentje gekocht bij de Zeeman, omdat ik dacht "ik ben kort (1.60), dus ik kan wel een korte gebruiken mentaliteit", maar dat werkte niet. Van de week kocht ik een nieuwe en werkt super goed. Ik heb er al twee dagen mee gesprongen. Ik probeer dit zo vaak mogelijk te doen aangezien ik nu heel weinig de sportschool kan bezoeken... 




 photo xxxx2_zpsa23769a2.jpg

H: Terwijl we op maandagochtend onze documentaire voor school aan het monteren waren, moest iedereen per direct het schoolgebouw verlaten. Het bleek om een oefening te gaan. Dat was ook wel gelijk te merken. Ik stuurde een Tweet naar AT5 en ze wilden een foto hebben. Dat was deze foto. 

Over documentaire gesproken, op zondag gingen we zelfs onze documentaire monteren bij Sara thuis. Ik ben tegenwoordig zes tot zeven dag per week bezig met school... Gelukkig aten we lekker risotto! 



 photo xxxx8_zps5e665c37.png


H: gisteren nam ik shameless selfie. Ik houd niet van selfies. Oké misschien voor de gein foto's nemen en voor eigen gebruik bewaren, maar niet om elke dag op social media te laten zien hoe ik eruit ziet. Ik fotografeer liever andere dingen zoals natuur of gebouwen. 

In het weekend zondig ik vaak haha. Daar hoort chocolade altijd bij. Ik zou eigenlijk voor vriendin Belinda koken zondag en kocht daar een toetje bij. Helaas ging dat wegens privé omstandigheden niet door. Ik weet dat ze mijn blog leest, dus ik hoop dat ze ook leest dat ze mijn pasta salade en chocolade-mouse mis heeft gelopen haha (flauwe grap!)



 photo xxxxx7_zps505d3dd2.jpg


H: Op mijn stage waren wij druk bezig met mijn activiteit. We gingen creaties maken met papier maché. Ondanks dat ik niet creatief ben met mijn handen, besloot ik mee te doen haha. 

Zoals jullie wellicht is opgevallen word je tegenwoordig overspoeld met superfoods. In de vorige diary zagen jullie dat ik ze tegen kwam bij de Albert Heijn en nu zelfs bij de Turkse supermarkt Genco. 


 photo xxxxxx_zps4d0f866b.jpg

C: met mijn klas ging ik naar de tentoonstelling Body World. Hier wilde ik al heel graag naar toe. Het was een super leuke ervaring en ik vond het echt interessant. Helaas mocht je daar geen foto's maken.

Daarvoor gingen we even bij de Starbucks wat drinken. Het was super vroeg en de meesten moesten nog wakker worden haha. 

   photo xxxxx1_zpsd24de7f9.jpg

C: Wat doe je dan als je met de hele klas in Amsterdam zit? Taartjes eten! Ik bracht ze mee naar de Drie Graefjes, waar ik vroeger best wel vaak naar toe ging haha. Ik ging voor de Pecan Pie yummy! 

Daarna ging ik even met mijn vriendinnen winkelen bij de Zara. 

   photo xxxxx10_zpsd7c00cc7.jpg

C:  op stage ben ik heel hard aan het werk en doe ik totaal geen mode gerelateerde dingen haha. Zo had ik als avondeten linzensoep op het menu staan!


 photo xxxxx1131313_zpsaa12bb4c.png

Als laatst drie #fromwhereistand foto's, links van sisters Cana en rechts van Sister Hazal. En als laatst ging Hazal even een nieuwe bel op haar fiets plaatsen. Een schattige, maar goedwerkende bel haha!



Zo dat waren twee drukke weken! Zoals jullie wellicht is opgevallen is er zes(!) dagen niet geblogd. We zijn beide een beetje overspannen en hebben nog iets meer dan een maand te gaan wat betreft school. We zijn met veel dingen gaan minderen en proberen meer werkuren te plaatsen dan we soms aankunnen. Daarom willen we de rust nemen met veel dingen. Het is moeilijk om na bijna vier jaar je blog zo los te laten om zes dagen niet te bloggen.

Want afgelopen zomer nam Cana bijvoorbeeld twee banen en liep Hazal vrijwillig stage bij een groot PR-bureau. Dit kostte zoveel energie, dat wij bijna onszelf kwijt raakten aan een burnout. Dit willen we totaal niet meer omdat we nog even willen knallen met school.

Wij hebben hele leuke ideeën voor artikelen en komt binnenkort een Sisters and Sisters 2.0 aan met een nieuwe design. Wij zullen ons best doen om onze blog te voorzien van de artikelen zoals jullie die van ons gewend zijn, maar als het even stil is, weten jullie waar het aan ligt. Wij hopen op begrip en kunnen niet wachten om te rusten, te genieten van de zon, bloggen en blogs lezen!




WITH LOVE,

H&C



Follow on Bloglovin







Follow us on: BloglovinFacebook, and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

8 comments:

  1. Wat een leuke foto's allemaal weer!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Dat eten elke keer weer, mmmm! Ziet er uit als een leuke week:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  3. Leuk overzicht en succes met de laatste maand!

    ReplyDelete
  4. Zo, lekker druk bezig allebei! Vooral je rust pakken! En ik ben benieuwd naar de nieuwe layout!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's, ik ben ook dol op chocomousse. Te lekker!

    ReplyDelete
  6. Ohh ik ken t, burnout hebben door echt super busy zijn. Probeer beide wel rustig aan te doen!
    Ik ben wel erg benieuwd naar jullie nieuwe lay-out!


    www.theycallmetrue.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters