EVENT; DE ROLLENDE KEUKENS

3 June 2014

 photo RollendeKeukens7_zps588810fe.jpg  photo RollendeKeukens12_zps0a2a4b0d.jpg





 photo RollendeKeukens3_zps8c47ec1b.jpg




 photo RollendeKeukens1_zps8861b661.jpg  photo RollendeKeukens5_zpsb05996ce.jpg  photo RollendeKeukens4_zps0f40f49a.jpg
 photo RollendeKeukens10_zpsbf5f0ed4.jpg

 photo rollendekeukensisters_zps45e230bb.png
 photo RollendeKeukens11_zps4c963c1a.jpg  photo RollendeKeukens9_zps5e3dba95.jpg  photo RollendeKeukens8_zpsbe3ac019.jpg



DUTCH: Afgelopen weekend inclusief Hemelvaartdag was het weer tijd voor de Rollende Keuken. Het valt altijd tijdens onze tentamenweken en dat is vrij k*t. Gelukkig hadden wij zaterdag toch nog even de tijd gevonden om hierna toe te gaan. Wie nog niet bekend is met de Rollende Keukens het is een eet festijn! Allemaal verschillende stands waar je eten kunt vinden, muziek, een beetje entertainment voor de kinderen en heel veel vrolijke én knappe mensen. Natuurlijk vraagt zo’n dag als deze om gefotografeerd te worden en dat deden wij. Ben jij al bekend met de Rollende Keukens?


ENGLISH: This weekend there was a food event in Amsterdam called 'Rollende Keukens' of course we took our camera with us!


Liefs,
The sisters

6 comments:

  1. Dat lijkt me nou echt een leuk event!
    Hele mooie foto's!
    xManon

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel leuk uit! Had er ook graag naartoe gewild:(

    xx Laura

    ReplyDelete
  3. Ik baal nog steeds dat ik er niet heen kon gaan, het ziet er heel leuk uit!

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's, het ziet er erg gezellig uit! Ik kende het event nog helemaal niet, maar ik zou er wel graag eens naartoe willen :)

    ReplyDelete
  5. Ziet er echt heel leuk uit :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Jaa, ik ben daar ook geweest! Echt zó leuk! :D

    xx Sonja

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters