OUTFIT 05062014

5 June 2014

 photo xxIMG_3022_zpsdd96e0ef.jpg
Blouse: Promiss / Jeans: Zara / Shoes: Nelly


DUTCH: BLACK AND YELOW. Ik moet altijd aan dit nummer denken als ik geel en zwart combineer. In deze outfit laat ik de schoenen zien die ik voor een koopje aanschafte bij Nelly. Waar ik heel blij mee ben. Ook draag ik mijn nieuwe blouse van Promiss. Hij is lekker luchtig, ideaal voor dit weer en zit nog ook erg lekker. Ik ben ook echt een blouse meisje haha. Een blouse, skinny jeans en daaronder enkellaarzen of fijne sneakers. Meer dan dat is er voor mij niet nodig!





 photo xxIMG_3051_zps9984866c.jpg  photo xxIMG_3024_zps5874a788.jpg


Hetzelfde geldt voor de afgelopen en aankomende dagen. Mijn tentamens komen er bijna aan en dat betekent heel veel stress. Ik vertrek vroeg uit huis en kom laat thuis. Ik spendeer mijn dagen tot laat op school of in de bibliotheek... Ik heb nog vier weken te gaan en dan kan ik mijn rust nemen. Het is nu dat ik alles op alles moet zetten en moet werken aan mijn deadlines en leren voor mijn tentamens. Ik zeg doei tegen de zon en de festivals in juni.

Daarnaast sloot ik gisteren ook mijn laatste dag af. Ik heb bijna tien maanden met veel plezier stage gelopen bij een hele leuke organisatie. Ik heb daar PR-werkaamheden uitgevoerd, was bezig met kinder shoots, begeleiden de workshop 'naailessen' en heb een ander workshop opgezet. Ik zal binnenkort een persoonlijk verhaal schrijven over mijn opleiding en stage lopen. Want ik heb een super leuke stage gehad met fijne collega's en werd er heel erg gewaardeerd. Nu back to business; studeren! Heb jij je tentamens/examens al gehad? Of ben je ook zo hard aan het leren?


ENGLISH: In this outfit you see my two latest purchases: these new Nelly boots and my newest blouse from Promiss.



Liefs,
Hazal

18 comments:

  1. nice!= ]


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit mooi die blouse!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Mooie outfit ! En wat een toffe laarsjes ! X Denise

    ReplyDelete
  4. Mooie blouse! Die kleur staat je heel goed:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  5. heel veel succes alvast met je tentamens en ik vind je outfit heel leuk!
    de lekkere knal geel kleur van de blouse maakt me helemaal happy
    xx ish
    http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Like the yellow outfit!

    Have a look on my blog :)

    ReplyDelete
  7. Wat vind ik die blouse leuk zeg!

    xo

    ReplyDelete
  8. Toffe kleur,, Lekker opvallend en je boots vind ik superrr

    New blogpost: Blog of the month may look back

    ReplyDelete
  9. Your boots are to die for!!! Love the pop of yellow! :)

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke blog hebben jullie! Ik vind zo'n geel bloesje echt heel erg tof.
    x

    ReplyDelete
  11. Perfecte outfit, geel staat je heel mooi!
    Heel veel succes met studeren!

    ReplyDelete
  12. Dat geel staat je echt helemaal geweldig! Echt leuk voor de zomer.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters