OUTFIT 140602014

14 June 2014


 photo Naamloos_zpsdad731e3.png  photo xxxxIMG_2950_zps68ee7583.jpg Jacket: H&M / Top: New look / Shoes: Primark / Jeans: Zara

 Na een lange tijd blog ik weer, sorry jongens ik had het super druk met school. Ik moest leren en mijn laatste opdrachten afmaken. Ben zo blij dat ik er nu vanaf ben, ik ga nu heerlijk genieten van mijn vakantie, ook al heb ik nog twee herkansingen na de zomervakantie. Maar ik heb toch meer vrije tijd; geen stage en geen school. Ik blijf ook dit jaar in Nederland, maar ik ga volop de hort op en proberen te genieten. Dit is de eerste keer dat ik een boyfriend jeans aan heb. Ik ben dol op skinnyjeans en deze was toch wel even anders. Tevens kocht ik hem voor een prikkie!




PS: namens Hazal wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op haar artikel. Via onze blog, social media, whatsapp en persoonlijk werd Hazal overspoeld met lieve reacties <3. Bedankt!


Liefs,
Cana

11 comments:

  1. Fijn dat je de drukte nu achter je hebt! Vind dat je er leuk uitziet :)

    Liefs,

    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  2. great look ; ]

    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wat een super mooie look!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. lovely outfit girl! love this kind of pictures! lots of love x

    ReplyDelete
  5. Wauw, prachtige outfit en foto's <3

    ReplyDelete
  6. Sweet pictures and a great look! :)
    Kisses
    Tabea

    Auf Wolke 3

    ReplyDelete
  7. De jeans staat je echt super goed!

    xo

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's, je broek is erg gaaf!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters