PERSONAL NOTE: IK GA STOPPEN MET BLOGGEN

11 June 2014

 photo behappy_zps2c5a7cce.jpg
HUH? Ja, dat zei ik ook toen ik mijzelf dit liet vertellen. Want ben ik zonder onze blog? Sisters and Sisters is als een kindje voor mij en Cana. Het heeft mij veel gekost om dit te schrijven. Vooral omdat ik kwaliteit boven kwantiteit wil hebben en zoals jullie weten is er al een paar dagen niets gepost op onze blog en daar heb ik mijn reden voor. Ik ben lichamelijk een beetje uitgeput. En dat zeg ik niet zo snel.

De meeste mensen die mij kennen weten dat ik graag veel wil doen. Ik studeer fulltime aan een hele leuke opleiding, waar ik nu vier tentamens heb, een aantal essays moet inleveren en het belangrijkste: mijn portfolio. Dit vergt heel veel tijd van mij. Voorheen combineerde ik dit met mijn bijbaan, sociale leven en de sportschool. Daarvan heb ik alles even stop gezet. Mijn favoriete sportschool heb ik twee tot drie weken niet bezocht. Ik heb amper gewerkt en mijn vrienden zie ik ook heel weinig. 

Als ik anderen vertel over mijn situatie schrikken ze daar een beetje van, want ik heb altijd op automatisch piloot gewerkt. Want die Hazal kan wel alles aan, denken ze. Helaas houdt dit een keer op. Vorig jaar besloot ik in plaats van zomervakantie te vieren, fulltime stage te lopen bij een groot dynamische PR-bureau. Hierdoor heb ik geen rust kunnen nemen voor een maand. Gelukkig heb ik dit erna weer eventjes opgepakt. Ik ben bijna 22 en wil zeker niet een burn out krijgen, want ik ben nu al deels overspannen. Maar wij moeten positief denken; alles komt goed!

Om hier geen lange A4 aan te wijden, wil ik het volgende nog even delen:
-         Ik ga NIET definitief stoppen, alleen tot het einde van deze maand
-        Ik zal geen tot misschien wat outfit post plaatsen

      +Ik beloof jullie dat ik gauw vrolijk terug kom en de oude Hazal zal zijn!

Liefs,
Hazal




21 comments:

  1. Goed dat je even een tijdje rust neemt, je moet de tijd nemen voor jezelf. Dan wordt het daarna alleen maar beter!
    Sterkte!

    ReplyDelete
  2. Aah ik schrok ervan haha. Sistersandsisters zonder een van de sisters? Maar heel goed dat je even voor jezelf en je studie kiest. Gelukkig kunnen we je terug verwachten. Veel succes met je drukte! Liefs

    ReplyDelete
  3. Aah, ik snap het helemaal! Neem even alle tijd voor jezelf en je studie en hopelijk heb je dan straks weer meer rust! :)

    ReplyDelete
  4. Ik ben heel blij dat je niet definitief gaat stoppen, want dat dacht ik even toen ik de titel las...
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter!

    ReplyDelete
  5. Ik ben heel blij dat je niet definitief gaat stoppen, want dat dacht ik even toen ik de titel las...
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter!

    ReplyDelete
  6. Ah vervelend voor je Hazal! Toch snap ik hoe je je voelt. Ik heb over hetzelfde na zitten denken. Ik loop nu fulltime stage 5 dagen in de week en de andere dagen werk ik bij mijn bijbaantje, wat resulteert in nul tijd voor mezelf. Ik kan me ook niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst in de sportschool was, lig in 's avonds pas laat in bed en sta om 06.00 weer ernaast. Herken het zo wat je schrijft! Neem je rust en probeer te genieten van de kleine momentjes voor jezelf! Kijk weer uit naar je blogs over een maand. Veel succes! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lieve Sofie!

      Ik snap precies wat je bedoeld. Neem echt je rust en geloof mij dat is écht belangrijk. Je lezers zullen daar begrip voor hebben. Je gezondheid staat echt even voorop en zo'n drukke stage neemt ook veel tijd in beslag. Dit maakte ik van de zomer mee en ik stortte ook echt in... Maak goede keuzes en luister naar je lichaam!

      Xx

      Delete
  7. Ik snap het helemaal! Het is ook wel heel veel en soms wat rust nemen is beter voor je voordat het echt fout gaat. Heel veel succes en sterkte met de aankomende periode, ook met school;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  8. Ah jeetje Hazal, wat jammer! Ik begrijp je echt helemaal meid, jezelf wat tijd gunnen is zó belangrijk! Ik heb toevallig gister weer wat gepost op mijn blog na drie weken stilte.. Believe it or not, maar ik zit er volgens mij net zo erg doorheen als jou. Dat gaat enorm ten koste van het gelukkig zijn en dat is niet de bedoeling! Alle succes aankomende weken en als de rust is wedergekeerd moeten we eens gaan lunchen! X

    ReplyDelete
  9. Verstandig van je, Hazal! Tijd voor jezelf nemen is veel belangrijker, en met deze rust, kun je ook veel meer bereiken op de punten waar je je op focust. Succes met alles en tot snel weer!! XX

    ReplyDelete
  10. Ik schrok even, maar gelukkig is het niet definitief! ik snap je helemaal, je moet nog wel fun hebben aan bloggen en als je zo uitgeput bent kan dat niet. Even rusten is gewoon het beste!:) Ik begrijo hoe je je voelt, ik heb na mijn stage toen ook een burnout gehad.. Eventjes een break van alles zal je vast goed doen. Sterke meid!
    xx
    The Stylish Confessions

    ReplyDelete
  11. Ik ken het en het is zo belangrijk om jezelf voor op te zetten dus lekker doen waar je zin in hebt en wat jij wil! Sterkte meid ♡

    ReplyDelete
  12. Gelukkig is het niet definitief. Het is belangrijk dat je even tot rust Komt en bloggen niet aldus een verplichting gaat vloelen.Je doet sowieso ook mee aan mijn winactie voor de spa Dus misschien dan relaxen. Sterke meid.

    ReplyDelete
  13. Doe rustig aan schat goed van je dat je op tijd aan de bel trekt want voor je het weet heb je een Burn Out .Esther had een paar jaar geleden niet na haar lichaam geluisterd en had een Burn Out en dat ben je niet zo kwijt ,dus Hazel meid ben trots oop je en dat weet je al maar ben vooral trots op je dat je na je lichaam luistert en dat je alles even aan de kant zet en dat je Hazel tijd neemt ,neem de tijd en rust lieverd .
    groetjes linda

    ReplyDelete
  14. Doe rustig aan schat goed van je dat je op tijd aan de bel trekt want voor je het weet heb je een Burn Out .Esther had een paar jaar geleden niet na haar lichaam geluisterd en had een Burn Out en dat ben je niet zo kwijt ,dus Hazel meid ben trots oop je en dat weet je al maar ben vooral trots op je dat je na je lichaam luistert en dat je alles even aan de kant zet en dat je Hazel tijd neemt ,neem de tijd en rust lieverd .
    groetjes linda

    ReplyDelete
  15. Jammer, maar gelukkig zie je zelf in dat het even teveel wordt! Ik heb zelf ook wel eens zo een periode gehad. Even stoppen is fijn, geeft rust en geeft je weer kracht om later weer verder te gaan!

    ReplyDelete
  16. Supper jammer. Maar je moet echt even je zelf op 1 zetten. Hopelijk tot snel!

    xo

    ReplyDelete
  17. Ach meid, zorg eerst goed voor jezelf, dan komt dat bloggen ook wel terug! Je zeker niet schuldig voelen! Gewoon even tot rust komen!

    Liefs

    xoxo

    ReplyDelete
  18. Hi meis,

    Ik snap het als geen ander. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Ik vind het super verstandig en sterk van je dat je deze beslissing neemt.

    Liefs, Farah

    ReplyDelete
  19. Soms moet je gewoon even een break nemen, je echte leven gaat nog steeds voor. Zelf heb ik ook een pauze genomen van 1,5 maand om me volledig op het studeren te kunnen focussen. Neem je tijd maar voor de dingen die nu even belangrijker zijn, je lezers begrijpen het wel!
    Liefs, Annelies

    ReplyDelete
  20. Wat naar en vervelend dat je je zo voelt zeg. Goed om dan even een break te nemen! Veel succes met je tentamens, essay, portfolio en alles waar je druk mee bent. Neem de tijd voor jezelf!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters