RECIPE: A HEALTHY DRINK

19 June 2014


 photo xIMG_3164_zps3ff8e00d.jpg

De zomer komt eraan en dat betekent dat we veel gaan drinken. De meesten zullen wellicht sneller een flesje prik bij pakken, maar het kan ook anders. Zelf drinken wij liters water. Wij vinden het echt heerlijk. Zo hebben we ook elke dag een fles water met ons mee. Het idee al dat we zonder zouden zitten... 





Velen vinden water drinken niet zo lekker of het drinkt niet weg. Ik zocht voor gezonde dorstlesser en een fijne alternatief. Tijdens de warme zomerdagen heb ik altijd zo'n dorst en alleen droog water drinken vind ik saai, dus ik was op zoek naar iets lekkers en gezonds om te drinken. Want met water is niks mis mee, maar soms wil je toch even wat anders dan alleen maar water proeven. 


Ik ben de keuken in gegaan en wat geoefend om het perfecte drankje te maken. Er zat geen suiker in, aspartaam of alle gekke dingentjes. 

Wat heb je nodig?

  • Water
  • Ijsblokjes
  • Munt
  • Blauwe bessen
  • + een schijf komkommer


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie favoriete zomerdrankje is? 
PS: Wist je dat we binnenkort een nieuwe blogdesign krijgen? We hebben een tijdje geleden een oproep geplaatst en wij vonden iemand die aan onze verwachting voldeed. Wij kunnen niet wachten om binnenkort Sisters and Sisters 2.0 met jullie te delen!

Liefs,
Cana

4 comments:

  1. Mmm ik hou ech van water met fruit of munt. Heerlijk!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Wat ziet het er lekker uit! En wat leuk dat er een nieuwe layout komt!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Ohh ik hou echt van water smaakjes maken! Ik ben zelf fan van komkommer met munt hihihih
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe lay out.

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  4. Die drankjes met water en fruit blijken heel populair te zijn :-) Moet ik toch eens proberen! Liefs!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters