HAPPY BIRTHDAY TO ME!

17 July 2014

 photo happybirthdaysisterhazal_zps023d38f2.png
Hiep Hiep Hoera er is er één jarig en dat ben ik! Vandaag zag ik 22 jaar geleden het levenslicht in het OLVG ziekenhuis te Amsterdam. Jeetje ik ben gewoon even 22 geworden en wat gaat de tijd snel.


Ik kan mij nog mijn vorige verjaardag heel goed herinneren in het park met vrienden. Ik had gewoon al mijn vrienden op mijn feestje. Zo leuk! Helaas ga ik mijn verjaardag even een maandje verplaatsen omdat er wordt gevast en velen zijn nog op vakantie. Daarbij zijn de OV's net niet meer geldig sinds vandaag. 

Voor vandaag ga ik gezellig naar het strand met vrienden en daarna lekker wat eten. Als het lukt gaan we nog naar de film! De zon heb ik gelukkig als cadeau gekregen voor mijn verjaardag en voor het weekend. Ik ga deze dagen lekker genieten van de zon. Ik heb er echt zin in! Wie mij een taartje wil sturen, kan mij vinden op één van de mooie stranden van Nederland. Gisteren kocht ik mijn eerste verjaardagscadeau waar ik heel blij mee ben. Wellicht laat ik hem even zien op onze blog :).


ENGLISH: Today it's my birthday, I turned 22 today! 

Liefs,
Hazal

12 comments:

  1. Fijne verjaardag!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday!!! Hele fijne dag vandaag:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd en een hele fijne dag! x

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke foto's. Gefeliciteerd en een hele fijne dag!! xx

    www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's en gefeliciteerd meid! Geniet van de prachtige dag!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. cute!:DD

    happy birthday ! :D

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Aaah gefeliciteeeeerd!

    xo

    ReplyDelete
  8. een beetje laat maar nog gefeliciteerd!!

    ReplyDelete
  9. Van harte gefeliciteeeerd lieverd!!

    XxX Farah

    ReplyDelete
  10. gefeliciteerd! :)))
    xo, cheyenne

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters