NEW IN; BUDDHA TO BUDDHA ELLEN

24 July 2014

 photo buddhatobudhhaellen_zps01294923.png
 photo buddhatobuddhaellen1_zps7a0a5625.jpg
Bracelet: Buddha to Buddha junior Ellen 

Eens in de zoveel tijd koop ik een cadeau voor mijzelf als ik wat leuks te vieren heb en als ik jarig ben. Zo kocht ik in 2011, alweer drie jaar geleden mijn zilveren Michael Kors horloge. Het horloge draag ik elke dag en is één van mijn beste aankopen ooit! Mijn zus vond het raar dat ik weer geld uitgaf aan een horloge en zij zei dat ik toen bij mijn vorig horloge kon blijven, maar wat ben ik blij dat ik des tijd toch nog eigenwijs was haha.

Dit jaar behaalde ik eindelijk mijn propedeuse (zoals hier geschreven)
en dat moest goed gevierd worden. Ik had eindelijk mijn doel behaald en ik werd 22. Het was tijd voor een nieuw cadeau. Iedereen die mij een beetje goed genoeg kent, weet dat ik totaal niet van goud houd. Zilver is echt mijn kleur! Ik wilde op zoek gaan naar een zilveren armbandje, dat ik goed kon combineren met mijn horloge. Ik heb zelf een ring van Buddha to Buddha en ik weet dat de kwaliteit erg goed is. Maar de meeste armbanden zijn zo groot, waardoor ik ze een beetje ordi vind. Sorry voor de mensen die een enorm ding om hun pols hebben; ik vind het niet zo mooi. 

Gelukkig kwam ik er achter dat ze ook junior armbandjes hebben voor kinderen en voor mensen met smalle polsen. Ideaal want ik heb best smalle polsen. Twee dagen voor mij verjaardag ging ik naar de Bijenkorf om te kijken of ze het model 'Ellen' hadden, helaas was dat niet zo en ik moest naar winkel nummer twee. Gelukkig slaagde ik bij een ander winkeltje en hij paste perfect.

Ik heb mijn armbandje bijna elke dag nu om en ik vind hem erg mooi. Vooral omdat je eigenlijk niet gelijk kan zien dat het een Buddha to Buddha armbandje is. Ik houd er zelf niet van om met een merk te showen, maar dit armbandje is perfect!

Hebben jullie wel eens een cadeau aan jezelf gegeven? Zo ja, wat was en voor wat kocht je het?


Liefs,
Hazal



ENGLISH: It was my birthday last Thursday and it was time to give myself a present. A couple years ago I gave myself my pretty Michael Kors watch, which I still wear everyday, but this year it was time for this bracelet!

17 comments:

  1. Wauw die is mooi! Vind zo'n dunne ook veel mooier. Sowieso altijd zilver! Misschien moet ik ook maar is cadeautjes voor mezelf gaan kopen... Goed idee haha.

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel meis! Ja moet je doen, je bent geslaagd en dat mag echt gevierd worden!

      X

      Delete
  2. Hij is inderdaad hartstikke mooi.
    Ik heb mijzelf de laatste keer ook een horloge cadeau gedaan van Esprit.
    En voor mijn verjaardag mooie laarzen van Tommy Hilfiger.


    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah mooi zeg! Een cadeau voor jezelf is altijd goed!

      X

      Delete
  3. Echt prachtig is ie!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. English?
    Prayer of Tahajjud - Night prayer @ www.ireminisces.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry I forgot the English part, it will be online in a second ;-)

      X

      Delete
  5. Prachtig! Zo simpel, maar classy. Totaal anders dan ik van Buddha To Buddha gewend ben. Een mooi cadeau voor jezelf!

    ReplyDelete
  6. Mijn staat zilver ook mooier (vind ik zelf tenminste). De Buddha to Buddha bracelet is erg mooi, ik heb ze zelf ook wel de bredere! Erg cool en leuk cadeau :-)

    Xo Chris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, ik ben echt dol op zilver! Welk model heb je?

      X

      Delete
  7. Eerst vond ik de juwelen van buddha to buddha niet heel mooi, omdat ze niet echt elegante juwelen hebben. Maar met de tijd ben ik zeker een fan geworden van hun juwelen! Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat heb ik precies ook! Op het begin dacht ik bij mijzelf "nee het zijn te dikke en grote armbanden", maar nu ben ik heel blij met mijn armband!

      X

      Delete
  8. Ik vind hem ook erg mooi, super goede aankoop!

    ReplyDelete
  9. Oeeh, hij is heeel mooi! Ik heb toen ik geslaagd was ook een fijn Buddha to Buddha armbandje gekregen :) Mezelf heb ik toen getrakteerd op een Michael Kors tas en als ik straks mijn master heb weet ik ook al welke tas ik van mezelf krijg, haha! ;)

    xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters