NEW IN: SELFIE STICK

30 July 2014



 photo selfiestickbloggers_zpsb75d8c7c.jpg

Ik heb altijd gezegd als iemand niet goed is in een selfie maken, dan ben ik het wel. Oké misschien ligt het omdat ik het niet nodig vind om elke dag een foto van mijzelf te plaatsen met hoe ik er die dag eruit zie. Bijvoorbeeld zoals ik er gisteren uitzag, zal ik niet veel verschillen als de dag daarop. Maar goed ik zou echt niet zo snel met mijn hoofd elke dag op het internet willen staan. Vooral als dagelijkse vulling. Wellicht dat ik er ooit anders over denk. Op Instagram plaats ik graag alles wat ik mooi vind zoals quotes, Amsterdam, mijn blog foto's, groupselfies en af en toe een selfie. Omdat ik misschien niet de beste ben in selfies maken dacht ik daar moet een oplossing voor komen. Echt waar! Ik vind het een talent als je goede selfies kan nemen haha.




 photo selfiestick_zps7aa85c30.jpg  photo selfiestickblogger_zpse714df8c.jpg


Ik bestelde mijn selfie stick op Bol.com. Ik tikte selfie stick in en kreeg gelijk een zwarte selfie stick te zien. Zwart vind ik eenmaal erg mooi en ook simpel voor als accessoires. Je kunt hem hier vinden. Het duurde voor mij twee dagen voordat ik mijn stick had ontvangen, omdat ik een bestelling in de avond had geplaatst in plaats van 'voor 15.00 uur'. Gelukkig kreeg ik hem voor het weekend binnen en kon ik er in het weekend gebruik van maken.

Toen ik de selfie stick in elkaar had gedraaid (je hebt twee delen) en een foto wilde proberen dacht ik echt "uhm hoe nu?!". Want hoe kon ik nou een foto maken als ik niet op het 'foto knopje' kon drukken? Helaas las ik dat je daarvoor een afstandbediening met bluetooth voor nodig had. Helaas heb ik die niet en downloadde ik de app voor iPhone genaamd Standby om een zelfontspanner te hebben. De app telt af en je kunt zelf instellen hoeveel foto's je wilt maken achter elkaar met een max van 10 foto's.

Zaterdag testte ik het uit met de familie en wat hebben wij gelachen. Zelfs mijn 64 jarige moeder genoot van een selfie. De kinderen vonden het fijn en mijn middelste zus kon er ook van genieten. Cana postte nog een selfie van ons op haar Instagram (zie hier). 

Op zondag genoot ik van Damaris Festival met vriendin Alyssa. Daar maakten we de leukste maar ook de gekste selfies (zie hier). Ik heb echt gewoon meegemaakt dat mensen ons raar aankeken toen er opeens een meter lang een stok in de lucht ging (je kunt de selfie stick zelf inkorten of aanpassen naar jouw voorkeur). Ik was die dag mijn bovenkant van mijn selfie stick kwijt geraakt of het was gestolen. Dat zelfs na één dag. Gelukkig liepen we nog onze routes terug en vond mijn vriendin Alyssa naast twee vieze slippers mijn bovenkant terug. Ik denk dat de festival ravers geen flauw idee hadden waar het bovenkantje voor diende, want ik verloor en vond iets weer terug op een festival. Zulke dingen maak ik niet vaak mee!

Normaal ben ik absoluut geen fan van telefoon accessoires. Ik heb maar twee telefoonhoesjes (dat is meer dan genoeg) en een super koptelefoon. Meer had ik niet nodig totdat ik de selfie stick had besteld. Ik ben nu al verslaafd haha!


Voordelen: 
- handig voor grote groepsfoto
- je krijgt bijna iedereen op de foto
- je ziet bijna geen lelijke arm (vaak bij groupselfies)
- betere selfies maken
- kunnen lachen 

Nadelen:
- Je moet een app ervoor downloaden of een bluetooth afstandsbediening hebben
- Er wordt nog langer naar je gekeken dan als je gewoon een selfie neemt haha


Ik vind het echt een leuk festival gadget. Ik kan niet wachten totdat het mooi weer is en ik verder kan genieten van mijn stick haha!


Liefs,

Hazal



ENGLISH: Last week I ordered this selfie stick and I'm a huge fan of it! It's so easy to use and you (or in this case I) can make better pictures with it!

7 comments:

  1. Hahaha, wat een grappig ding! Zelf zou ik het alleen niet zo snel kopen denk ik :P

    xx

    ReplyDelete
  2. Leuke Ontdekking :) hoeveel kost het?

    xxx

    Julie

    http://fashionumami.blogspot.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij kost €19,95 inclusief! Er zijn ook goedkopere te vinden bij Blokker o.a., maar ik weet niet of die even goed is :)

      X

      Delete
  3. Super grappig! Ik zag ze al. Ik wil het ook een keer proberen haha

    xo

    ReplyDelete
  4. Haha had nog nooit gehoord van een selfiestick! Handig! Liefs

    ReplyDelete
  5. I've heard about this before, and it looks really cool!
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    ReplyDelete
  6. Haha zo funny, ik heb er net 1 besteld op Ebay voor (als het goed is) mijn video camera. Ben benieuwd!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters