OUTFIT BLACK IN GLITTERS

28 July 2014

 photo Naamloos_zpsef62d55e.png


 photo xxxxxIMG_3644_zps46954218.jpg
Top and Skirt: Primark / Shoes: H&M 

Ik was helemaal vergeten dat ik deze outfit foto’s nog had gemaakt. Ik droeg deze outfit tijdens Mercedes Benz Fashion Week voordat we naar de show van Tony Cohen gingen. Mijn top draag ik niet vaak omdat ik hem graag wil koesteren en mooi wil houden.  Ik denk dat iedereen wel een kledingstuk heeft in haar kast die zij wil koesteren?

Helaas lig ik al drie dagen ziek op bed en voel ik mij erg beroerd. Ik ben af en toe mijn huisje uitgeweest, maar ik heb weinig energie over. Daarbij ben ik ook mijn stem verloren… Gelukkig is het vandaag Suikerfeest en kunnen de moslims hun maand van vasten vandaag verbreken. Ik heb zelf niet gevast, maar ik ga zeker genieten van deze dag met mijn familie en een heleboel wat lekkers!



Liefs,
Cana


ENGLISH: I totally forgot about this outfit which we shot during fashion week (1,5 ago). This is one of my favorite tops, but I don't wear it that often because it needs to stay pretty haha!

8 comments:

  1. awesome look ;-)

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oeeh, leuke top die je hier draagt! Liefs

    ReplyDelete
  3. Hele leuk outfit! Vooral de rok is erg tof!

    xx

    ReplyDelete
  4. Super look! Mooie foto's ook!
    Beterschap meid hopen dat je snel wat opknapt!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Mooie top is het ook! Hoop dat je je snel wat beter voelt :).
    Xx Lana

    ReplyDelete
  6. Wauw je ziet er prachtig uit!!

    Ps: like de Facebook pagina van heldinophakken en maak kans op de nieuwe damesparfum van Hugo Boss “Ma Vie” t.w.v. €95,-

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters